PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 16:48:43
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dla innych lód nad morzem...LUDZIE!!!! Kolega Nygus pisze z jednej
    strony
    > że lody kosztują 5 zł nad morzem i mówie że jest to oznaka świetnej
    kondycji
    > finansowej Polaków, a z drugiej strony dziwi się, że nie ma wielu chętnych
    > do pracy za 5 zł/h, czy pracy w W-wie za 1200 zł (gdzie wynajęcie
    mieszkania
    > kosztuje 1000). To nie ja wypisuję takie absurdy !!! Zastanawiam się nad
    > sensem komentowania tego, skoro nikt tego nie rozumie :(

    Ja Ci wytlumacze - ludzie, ktorzy nie maja pieniedzy wezma kazda, nawet
    bardzo kiepsko platna prace, zeby przezyc, nakarmic dzieci itd, itp. Nie
    bedzie ich obchodzic, czy lody nad morzem sa po 5 czy po 50 zlotych bo i tak
    nad to morze nie pojada.

    A jak sie nie ma pieniedzy, to sie nie narzeka, ze malo placa, tylko pracuje
    sie nawet za grosze. Piotr po prostu zauwazyl, ze stac nas na urlop, ale do
    pracy nam sie nie chce. A bezrobocie mamy ok. 20% To nie tyle absurd, co po
    prostu bardzo dziwne:))

    Aga