PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 16:29:14
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-08-13 18:22:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Sławek* skreślił te oto słowa:

    Ekhm, ja na chwileczke.

    > Jakoś nie wyjasniłeś mi dlaczego lody za 5 zł nad morzem świadczą o niechęci
    > ludzi do pracy (czy o niskim bezrobociu).

    Dlaczego ma wyjasniac cos czego nie stwierdził?

    > Gdzie to ma sens i co to ma
    > wspólnego z marudzeniem.

    O matudzeniu napisał w odpowiedzi na moją sugestie na temat wyuczonej
    bezradnosci.
    A to juz jakos logicznie mozna powiazac.

    > Nie cierpię czytać głupot i bezsensownych
    > wypowiedzi niektórych właścicieli urządzenia zwanego komputerem. Co ty na to
    > tatuśku??

    Moze jakbys cytował przedmowców jak nalezy to nie odnosilbys beldnego
    wrazenia, ze czytasz głupoty i bezsensowne wypowiedzi.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102