PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 15:47:16
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bhdir1$oh0$1@news.onet.pl...

    > 1/ Przełom liepec/sierpień. Polskie wybrzeże. Kwatery zarezerwowane na
    > najbliższe 3 tygodnie. Nawet pensjonaty i hotele (po 60-120 zł/osobę) nie
    > mają wolnych miejsc. Przecież, jak ktoś jest niepewny jutra to nie
    wybierze
    > się na wakacje. Nie będzie jadł ryby za 15 zł, lodów za 5 zł... itd.
    > A właściciele prywatnych kwater tak jak byli aroganccy, tak są. Nic się w
    > temacie obsługi turysty nie zmieniło.

    To chyba dobrze, że polska turystyka ruszyła? Moi rodzice mieszkają nad
    morzem i wynajmują kwatery, podobnie jak spora grupa moich znajomych i
    rodziny z tej miejscowości. Co roku mam przyjemność obserwować rozwój
    infrastruktury tyrystycznej, w tym noclegowej i co roku widać duży krok do
    przodu. Jeśli jakiś gospodarz kwater Cię uraził, to moim zdaniem
    bezpodstawnie uogólniasz jego zachowanie do wszystkich. Ale mniejsza z tym.

    Ludziom z dużych miast łatwo jest mówić, że bezrobocia tak naprawdę nie ma i
    pracę można znaleźć. Proponuję wybrać się np. w Zachodniopomorskie. Jest tam
    cała masa zabiedzonych miast i miasteczek, w których ludzie naprawdę nie
    mają perspektyw na zatrudnienie. Nawet jak już dostaniesz pracę (95% -
    znajomości), to nie masz większych perspektyw na jej zmianę. Nie każdy może
    wyjechać za pracą do dużego miasta. To jest naprawdę dramat.

    Iza