PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 15:02:52
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lia pod wpływem używek napisał/a co następuje:

    > Gdzie było zamieszczone ogłoszenie?

    a to takie wazne gdzie??? jest masa takich ogloszen gdzie nikt nie reaguje.

    > No własnie.
    > Wiadomo, ze ogloszenia w necie to najlepiej skierowane do branzy
    > informatycznej zamieszczac.

    Nic bardziej mylacego.Patrz pl.praca.oferowana

    > Masz pewnosc, ze grupe czytaja specjalisci mieszkajacy w Twoim
    > miescie?

    Nigdy nie ma pewnosci ale znajomi maja znajomych.

    > Poczytaj o wyuczonej bezradnosci.

    Wlasnie.Najlepiej siedziec w domu i marudzic jak to mu jest ciezko bo nie
    moze znalezc pracy.Praca jest i smiem powiedziec ,ze jest jej sporo ale tez
    w zaleznosci od doswiadczenia i branzy.
    exit