PracaGrupypl.praca.dyskusjeAMS i rekrutacja w Krakowie › Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
  • Data: 2003-12-10 16:06:00
    Temat: Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
    Od: "m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bylem u nich na interview jakies 1,5 m-ca temu. Pani prowadzaca rekrutacje
    zapewnila mnie ze do kilku dni zostane poinformowany o efektach rozmow i czy
    mam prace czy raczej mi dziekuja. I do dzisiaj zero informacji. Dzwonilem
    nawet do nich zeby uzyskac jakies informacje, obiecali oddzwonic i znowu nic.
    Coz, jezeli firma konsultingowa w taki sposob traktuje swoich ewentualnych
    pracownikow to nie mozna sie niczego dobrego spodziewac. Totalna olewka.
    I jeszcze jedno, gdy mnie pytali ile chcialbym zarabiac i powiedzialem 6tys.
    brutto to dostalem calkiem powazne pytanie czy moglbym pracowac za polowe tej
    stawki. A podobno maja miliardy dolarow obrotow.
    Z infa jakie ja posiadam to szukaja desperatow - polskich murzynow ktorzy
    bede popieprzac za 3 tys zl.

    pozdrowka