PracaGrupypl.praca.dyskusjeAMS i rekrutacja w Krakowie › Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
  • Data: 2003-12-12 15:33:39
    Temat: Re: AMS i rekrutacja w Krakowie
    Od: kevin <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za 3 tys masz (niestety) setki chetnych nierzadko z wysokimi
    > kwalfikacjami,
    > po cholere placic wiecej ?

    Jestescie pewni ze tak latwo znalezc ludzi ktorzy beda pracowac za 3 tys ?
    Warto wziasc pod uwage wymagania jakie ma taka firma wzgledem swoim
    przyszlych pracownikow. Nawet jezeli moga to byc absolwenci bez
    doswiadczenia to ile ilu z nich przejdzie prawie godzinna rozmowe
    rekrutacyjna po angielsku?
    A ile jest w stanie pracowac w dowolnej wymaganej w danym projekcie
    lokalizacji?
    Ilu z nich ma predyzpozycje do pracy w grupie?
    Ilu z nich tak naprawde umie programowac ?
    A ile czasu zajmuje w takiej firmie zanim osoba bez jakiegokolwiek
    doswiadczenia bedzie naprawde wydajna?

    kevin