PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-20 20:47:11
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gv1q26$kh2$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Jest odrobina czegoś nielogicznego :-)
    > Ale dyskusja jest wg mnie ogólnie o podjęciu pracy i kosztach z tym
    > związanych.
    Chciłem się odnieść tylko do jednego z jej aspektów.

    > Można wycofać, ale nikt tego nie robi, bo to sie nie opłaca :-)
    No więc właśnie, toteż tak napisałem.
    Pracowałem kiedyś z dwoma takimi dziwolągami, co to uważali

    > Jeśli wycofa upoważnienie, to wypłatę gotówką będzie dostawał w ostatnim
    > możliwym terminie - a przelewem pracownicy dostaną szybciej.
    To przecież bez znaczenia - raz najwyżej dostanie później o kilka-
    kilkanaście dni. Potem co normalny odstęp czasu jak wszyscy, najpóźniej 10.

    > Będę też premiował pewne zachowania: premia uznaniowa
    > za podejmowanie działań ułatwiających życie pracodawcy itp.
    > Możesz mi wyjaśnić dlaczego w Twoim rozumieniu chęć
    > pracodawcy do rozliczeń bezgotowkowych z pracownikami
    > uważasz za bezczelność pracodawcy?
    Nie uważam. Ja to uważam za rozsądne i praktyczne. W obecnej sytuacji -
    względnie stabilny system bankowy, powszechność transakcji bezgotówkowych
    nawet w małych placówkach handlowych i usługowych - to wygoda dla obu stron.
    Bezczelnością są natomiast próby zmuszenia pracownika do zgody na taki
    sposób wypłaty jeśli on sobie tego nie życzy.
    I to obojętne jakimi metodami, łącznie z szykanowaniem premiami,
    sugerowaniem niezatrudnienia czy jakimikolwiek innymi.

    --
    Jotte