PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-20 20:34:17
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Coś tu nielogicznego dostrzegam.
    > Wtedy sprawy przecież w ogóle nie ma, bo nie ma pracodawcy, a
    > pisałeś, że _pracodawca_ chce i co mu zrobić.

    Jest odrobina czegoś nielogicznego :-)
    Ale dyskusja jest wg mnie ogólnie o podjęciu pracy i kosztach z tym
    związanych.

    > Na wszystko jest sposób, jak mawiał imć Onufry Zagłoba.
    > Na bezczelnych pracodawców też.
    > Można mu zrobić wycofanie upoważnienia w dowolnym momencie.
    > I będzie pieniążki w zębach przynosił. W dodatku wyliczone co do
    > grosza, bo przecież pracownik nie będzie reszty wydawał.

    Można wycofać, ale nikt tego nie robi, bo to sie nie opłaca :-)
    Jeśli wycofa upoważnienie, to wypłatę gotówką będzie dostawał w ostatnim
    możliwym terminie - a przelewem pracownicy dostaną szybciej.
    Będę też premiował pewne zachowania: premia uznaniowa
    za podejmowanie działań ułatwiających życie pracodawcy itp.

    Możesz mi wyjaśnić dlaczego w Twoim rozumieniu chęć
    pracodawcy do rozliczeń bezgotowkowych z pracownikami
    uważasz za bezczelność pracodawcy?