PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-20 22:08:57
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gv1u55$ppv$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Nie przesadzaj nazywając to szykanami.
    To _są_ szykany. Mające na celu łamanie art. 86 §2 KP.
    Jak ty sobie wyobrażasz ujęcie tego w umowie o pracę, regulaminie
    premiowania, zakresie obowiązków, regulaminie wynagradzania, w regulaminie
    pracy czy w jakimkolwiek innym akcie wewnątrzzakładowym?
    przecież to jakbyś sam na siebie doniósł.

    > Nigdy do tego nie doszło,
    To nieważne. Naruszenie prawa jest naruszeniem prawa z definicji.

    bo wszyscy sami chętnie godzili
    > się na przelew. Nikogo nie zmuszałem - proponowałem rozwiązanie dla mnie
    > wygodne
    > i każdy się zgadzał.
    Jak za obopólną zgodą, to OK.
    Jeśli się ktoś nie zgadza - masz przestrzegać prawa.

    > Zresztą zarówno wsród konstruktorów jak i pracowników fizycznych
    > każdy kandydat do pracy miał już konto w banku, więc rozumieli
    > sytuację.
    A ja jakoś nie rozumiem.
    Na czym polegało to ich rozumienie sytuacji?

    > Ale nie ukrywam, że jeśli ktoś chciałby inaczej, to
    > trudno byłoby mi to zaakceptować
    To twój problem.
    Masz przestrzegać prawa.

    > i pewnie
    > stosując te bezczelne kroki dopiąłbym swego.
    Może byś dopinał się czas jakiś. Do pewnego momentu.
    Aż znalazby się ktoś sensowny, kto by cię odpowiednio za to wynagrodził i
    naprostował.
    Wówczas trochę byś się musiał rozpiąć. ;)
    Ja bym to zrobił szybciutko.

    --
    Jotte