PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-20 21:44:08
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Co robisz? Te szykany?
    > Nie, robisz to dla własnego dobra, czy raczej wygody.
    > Ich dobro cię nie obchodzi. Gdyby było inaczej, to byś ich po prostu
    > spytał (każdego oddzielnie) jak chce mieć płacone i wykonał to tak,
    > jak on powie.

    Nie przesadzaj nazywając to szykanami.
    Nigdy do tego nie doszło, bo wszyscy sami chętnie godzili
    się na przelew. Nikogo nie zmuszałem - proponowałem rozwiązanie dla mnie
    wygodne
    i każdy się zgadzał.

    Zresztą zarówno wsród konstruktorów jak i pracowników fizycznych
    każdy kandydat do pracy miał już konto w banku, więc rozumieli
    sytuację.

    Ale nie ukrywam, że jeśli ktoś chciałby inaczej, to
    trudno byłoby mi to zaakceptować i pewnie
    stosując te bezczelne kroki dopiąłbym swego.
    C'est la vie...