PracaGrupypl.praca.dyskusje1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ? › Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
  • Data: 2004-06-22 08:29:29
    Temat: Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Przemek, a któżby!) wyklepał:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > radości!

    > Watpie troche w prawdziwosc tych zarobkow - chyba ze na pol etatu albo
    > nurich zapomniala o dodatkach
    > (ewentualnie splaca jakas pozyczke ) - znajomy na "dzien dobry " zaraz po
    > studiach dostal na reke 1100zl jako nauczyciel matematyki w podstawowce.

    No to chyba coś pokręcił, albo zapomniał dodać. Nauczyciel stażysta
    (czyli taki po studiach) dostaje 1110PLN brutto. Po odjęciu wszystkiego
    wychodzi 789PLN OIDP (na pewno niecałe 800, gimnazjum). Wiem, bo się
    starałam, chyba że w każdej szkole inaczej, ale raczej nie?...

    x--

    Pozdrawiam
    M.

    --
    "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)