PracaGrupypl.praca.dyskusje1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ? › Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
  • Data: 2004-06-22 18:18:57
    Temat: Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "andrzej" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cb94et$5ab$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Chodziło mi o to że <<adekwatne do kwalifikacji>> w tym przypadku
    oznaczało
    > że tu nie potrzeba kwalifikacji, wiec kasa jesli to jest netto to jak
    > najbardziej ok.
    > Zawsze można chciec wiecej, ale w tym przypadku to raczej pracodawca
    stawia
    > warunki, a sądze ze są jak na zakres czynności ok.
    >
    > Wielu ludzi po studiach i z językami pracuje za te pieniądze. Więc w
    > przypadku niewykwalifikowanego pracownika który bedzie musiał troszke
    > popracowac jest to wg mnie wystarczające.

    Kombinujesz "jak koń pod góre" zamiast przyznać, że sprawa jest bardzo
    prosta. Nie ma czegos takiego jak godziwe czy nie godziwe zarobki. Jest
    klient, jest sprzedawca i jest matematyka. Na jaką kwote sie dogadaja na
    takich warunkach bedą handlowac i kodeks pracy tylko im w tym zawsze
    przeszkadza. Jak klient-pracodawca bedzie mial dla ciebie 100 zł to żadne
    gadanie o godziwosci, ani zadne paragrafy w kp nie zrobią z tego 180 zł.

    andrzej