PracaGrupypl.praca.dyskusje1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ? › Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
  • Data: 2004-06-22 11:16:51
    Temat: Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "Shaman" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cb92sl$rhu$1@news.onet.pl...
    > I zdecyduj się czy chcesz mieć "godziwe" czy dopasowane do realiów rynku,
    bo
    > to mogą być bardzo różne kwoty.

    Chodziło mi o to że <<adekwatne do kwalifikacji>> w tym przypadku oznaczało
    że tu nie potrzeba kwalifikacji, wiec kasa jesli to jest netto to jak
    najbardziej ok.
    Zawsze można chciec wiecej, ale w tym przypadku to raczej pracodawca stawia
    warunki, a sądze ze są jak na zakres czynności ok.

    Wielu ludzi po studiach i z językami pracuje za te pieniądze. Więc w
    przypadku niewykwalifikowanego pracownika który bedzie musiał troszke
    popracowac jest to wg mnie wystarczające.

    Sh.