PracaGrupypl.praca.dyskusje1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ? › Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
  • Data: 2004-06-21 16:19:45
    Temat: Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie, czy waszym zdaniem 1200 - 1500 zł pensji dla handlowca
    > (sprzedaż prostych usług we Wrocławiu), to dużo czy mało ? Podkreślam: nie
    > chodzi o
    > wykształcenie, nie jest potrzebna znajomość języka, tylko trochę uporu,
    > umiejętności handlowych i dużo pracy.

    Jezeli jestes pracodawca z Wrocławia, to oswiadczam uroczyście, że
    zatrudnianie handlowca, ktory zgadza sie na takie wynagrodzenie jest
    bezcelowe - bo na 90 % nie przyniesie Ci żadnego zysku.

    Jesli jestes poszukujacym pracy, to uwazam, ze wynagrodzenie jest godziwe, o
    ile nie masz szansy na żadne inne zajęcie.
    Wojtek