PracaGrupypl.praca.dyskusje1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ? › Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
  • Data: 2004-06-21 18:44:30
    Temat: Re: 1200 - 1500 zł netto - dużo czy malo ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ojejku, co za szok, jak ja bym tyle dostała to bym się posikała z radości!
    > Jestem nauczycielem, zarabiam 700 netto, mąż 400 netto i żyjemy! Nie
    > najgorzej nawet, bo są tacy i w gorszej sytuacji niż my.

    wiadomo, że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia.
    A poza tym napisałem że z jednej strony wysokość gaży nie powala na kolana,
    ale z drugiej też powala na niezbyt wystawne przeżycie.
    Musisz też wziąc pod uwagę, że jest to Wrocław. Wynajęcie mieszkania w tym
    mieście kilka lat temu kosztowało ok 1000 zł plus media.czyli zostaje 200 -
    500 na życie: jedzenie, może jkieś wyjście do kina, samochód, ubranie...
    Wiem, że są ludzie którzy zarabiają mniej. I szczerze ubolewam, ze zwłaszcza
    w tak odpowiedzialnych zawodach jak nauczyciel czy pielęgniarka ludzie
    zarabiają grosze. To jest na prawdę smutne.
    gromax