PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Panstwowej Wytwórni Papierów Wwartosciowych ?

  • 1. Data: 2002-09-09 08:50:39
    Temat: Praca w Panstwowej Wytwórni Papierów Wwartosciowych ?
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ktos cos wie , firma panstwowa - ale raczej specjalnego znaczenia , wiec
    moze
    jest lepiej jak innych spólkach Skarbu Panstwa ?

    pozdrawiam

    tomek

  • 2. Data: 2002-09-09 12:34:50
    Od: "Rychoo" <R...@p...off>

    Użytkownik "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moze
    > jest lepiej jak innych spólkach Skarbu Panstwa ?

    Kaszana, przekształcili się, ale nadal rządzą tam stare układy i stara
    nomenklatura.
    Atmosfera w firmie nieciekawa.

  • 3. Data: 2002-09-09 14:10:02
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    > Kaszana, przekształcili się, ale nadal rządzą tam stare układy i stara
    > nomenklatura.
    > Atmosfera w firmie nieciekawa.

    Dzieki za informacje ,

    dzisiaj pojawiły się oferty dla informatyków w spółce PWPW Technologie
    Informatyczne
    i wyglądają ciekawie czy twoja opinia dotyczy też tej
    spójki jesli tak to szkoda :((((((((

    pozdrawiam

    tomek

  • 4. Data: 2002-09-09 15:38:33
    Od: Marcin Zdunek <m...@p...onet.pl>

    PapaJoe wrote:

    > dzisiaj pojawiły się oferty dla informatyków w spółce PWPW Technologie
    > Informatyczne
    > i wyglądają ciekawie czy twoja opinia dotyczy też tej
    > spójki jesli tak to szkoda :((((((((

    Gdzie widziałeś te ogłoszenia ?

    MArcin

  • 5. Data: 2002-09-10 09:35:38
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    "Marcin Zdunek" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Gdzie widziałeś te ogłoszenia ?
    >
    > MArcin

    www.jobs.pl

    tomek

    PS. Rychoo to jak w koncu kiepsko jest również w PWPW TI ???????

  • 6. Data: 2002-09-10 10:10:31
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    www.gazeta.pl/praca

  • 7. Data: 2002-09-10 12:28:29
    Od: Marcin Zdunek <m...@p...onet.pl>

    Arkturus Mengsk wrote:

    > www.gazeta.pl/praca
    Dziękuje, znalazłem. Niestety nie szukają programisty :(

    MArcin

  • 8. Data: 2002-09-10 13:55:51
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Dziękuje, znalazłem. Niestety nie szukają programisty :(

    Podobne ogloszenia byly w sieci jakis czas temu i podobne stanowiska. Moze
    to cos oznaczac ale niekoniecznie.

    AM