PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako doradca ds. kredyt. hipotecz. / Notus

  • 1. Data: 2007-02-24 11:54:40
    Temat: Praca jako doradca ds. kredyt. hipotecz. / Notus
    Od: Olo <s...@s...pl>

    Interesuje mnie praca jako doradca ds. kredytów hipotecznych w Notusie.
    Otwierają ostatnio dużo nowych biur w Polsce, jestem ciekawy jak wygląda
    praca u nich na tle konkurencji. Słyszałem o prowizyjnym wynagrodzeniu,
    więc zastanawiam się też ile miesięcznie można udzielić kredytów
    (więcej, mniej niż w banku)? Jakieś haczyki w pracy, lojalki, atmosfera,
    jaka jest podstwawa wynagrodzenia, itp.? Będę wdzięczny za informacje i
    porównanie do innych firm z branży.

    Olo