PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik rejonu sprzedaży LIDL

  • 1. Data: 2007-02-24 14:32:14
    Temat: Kierownik rejonu sprzedaży LIDL
    Od: "emporio" <m...@p...onet.pl>

    Witam. Szukam info o pracy jak w temacie, od osób które pracują, pracowały
    lub wiedzą cos więcej niż plotki na ten temat. Na forum lub na maila
    maciek.s(małpa)epf.pl

  • 2. Data: 2007-02-27 17:39:38
    Temat: Re: Kierownik rejonu sprzedaży LIDL
    Od: "emporio" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "emporio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Szukam info o pracy jak w temacie, od osób które pracują, pracowały
    > lub wiedzą cos więcej niż plotki na ten temat. Na forum lub na maila
    > maciek.s(małpa)epf.pl
    Nikt ?????

  • 3. Data: 2007-02-27 17:59:56
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 27-02-2007 o 18:39:38 emporio <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "emporio" <m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Nikt ?????

    Ile regionów sprzedaży ma w Polsce Lidl? Jak długo Lidl jest obecny na
    polskim rynku? Jaki jest współczynnik rotacji na tym stanowisku w Lidlu?

    Pomysl i policz, ile ludzi w Polsce cos wie i chce powiedziec.

    I jeszcze:

    http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/abo
    ut

    About this group
    Activity High - 93 recent authors

    A teraz policz sobie prawdopodobienstwo spotkania kogos takiego tutaj.

    A teraz odejdź w pokoju.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 4. Data: 2007-02-27 19:10:52
    Od: "emporio" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > About this group Activity High - 93 recent authors
    >
    > A teraz policz sobie prawdopodobienstwo spotkania kogos takiego tutaj.

    Tak.Tak. A świstak siedzi i zawija w te sreberka.

  • 5. Data: 2007-03-03 09:08:18
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > Witam. Szukam info o pracy jak w temacie, od osób które pracują, pracowały
    > lub wiedzą cos więcej niż plotki na ten temat. Na forum lub na maila

    Kolega miał pracować na dokładnie tym samym stanowisku, jak na szkoleniu
    musiał zapieprzać fizycznie to odrazu podziękował. Tyle ci mogę powiedzieć z
    plotek.
    Podobno firma słynie z wydajności pracowników także tych kierowniczych więc
    reszte sam się możesz domyślić

    pozdrawiam