PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2007-02-24 10:02:20
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "xxx" <n...@n...pl>

    Podjalem ostatnio prace na umowe zlecenie jako student. W samej umowie nie
    ma zawartej klauzuli na temat tego z jakim okresem moze zostac
    wypowiedziana. Czy ktos orientuje sie jak to jest? Moge ja wypowiedziec
    obojetnie kiedy? Z gorzy dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-02-24 15:01:03
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:erp2gh$g3i$1@atlantis.news.tpi.pl, *xxx* wrote:
> [...]
    > zostac wypowiedziana. Czy ktos orientuje sie jak to jest? Moge ja
    > wypowiedziec obojetnie kiedy? Z gorzy dziekuje za odpowiedzi

    Ale zapewne jest zawarte w umowie od kiedy do kiedy masz wykonywac to
    zlecenie?
    Przestac wykonywac zlecenie mozesz ale musisz sie liczyc z tym ze
    zleceniodawca moze dochodzic odszkodowania. Zapewne na koncu umowy jest
    zapis o tym ze rzeczy w niej nieujete sa regulowane przez Kodeks Cywilny.
    Lepsza droga sa negocjacje z zleceniodawca i prosba o skrocenie trwania
    umowy zlecenie w formie spisanego do niej aneksu.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-02-24 15:07:33
    Od: "xxx" <n...@n...pl>

    > Ale zapewne jest zawarte w umowie od kiedy do kiedy >masz wykonywac to
    > zlecenie?
    Tak jest.

    >Zapewne na koncu umowy jest zapis o tym ze rzeczy w >niej nieujete sa
    >regulowane przez Kodeks Cywilny.
    Nie ma nic takiego

    Swoja droga ciekawi mnie fakt.
    http://www.pip.gov.pl/html/pl/html/07061004.htm
    Ja również wykonuję pracę codziennie po 8 godzin czyli zatem moge spodziewac
    sie urlopu? :)

  • 4. Data: 2007-02-24 15:56:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:erpkcn$lg1$1@atlantis.news.tpi.pl, *xxx* wrote:

    > http://www.pip.gov.pl/html/pl/html/07061004.htm
    > Ja również wykonuję pracę codziennie po 8 godzin czyli zatem moge
    > spodziewac sie urlopu? :)

    Przeczytales to ze zrozumieniem?
    Polecam szczegolnie ostatnie 2 akapity.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 5. Data: 2007-02-24 16:26:18
    Od: "xxx" <n...@n...pl>

    > Przeczytales to ze zrozumieniem?
    > Polecam szczegolnie ostatnie 2 akapity.

    Tak. Wiem o co chodzi. Ale fakt jest faktem ze dzieki temu moge z pracodawca
    podjac temat urlopu.