PracaGrupypl.praca.dyskusje › MCSD?!

  • 1. Data: 2002-03-27 13:38:01
    Temat: MCSD?!
    Od: "Grzegorz Pietras" <p...@p...onet.pl>

    Jestem programista, który szuka pracy w "software'owej" firmie zachodniej
    najlepiej amerykanskiej.
    Interesuje mnie zdobycie tam gruntownego doswiadczenia w profesjonalnym
    projektowaniu systemów software'owych i ich realizacji. Jestem na najlepszej
    drodze do zdobycia tytulu MCSD (Microsoft Certified Solution Developer)
    brakuje mi tylko jednego egzaminu, który zamierzam zdac w kwietniu. Mam
    nadzieje, ze to wazne dla pracodawcy. Zdalem tez pierwszy egzamin ze
    scieszki do tytulu MCDBA (Microsoft Certified Database Administrator) , tj.
    70-229: Designing and Implementing Databases with Microsoft SQL Server 2000
    Enterprise Edition i do jesieni mam zamiar zdobyc ten tytul.
    Zalezy mi w nowej pracy przedewszystkim na zdobywaniu solidnej wiedzy i nie
    mam duzych wymagan finansowych.

    Czy ktos moze mi polecic taka firme w Krakowie?!