PracaGrupypl.praca.dyskusjeLekceważenie kandydatów › Lekceważenie kandydatów
  • Data: 2006-01-09 11:48:18
    Temat: Lekceważenie kandydatów
    Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    od jakiegoś czasu poszukuję pracy. Wysyłam dokumenty, chodzę na rozmowy i
    zastanawia mnie jedna rzecz. Lekceważenie przez potencjalnych pracodawców
    kandydatów. Rozumiem, że jeśli w ogłoszeniu piszę, że "spotykamy się tylko z
    wybranymi kandydatami" to, jeśli jest cisza w telefonie to znaczy, że nie
    jestem wybranym kandydatem. Rozumiem, że jeśli idę na pierwszy etap i
    słyszę, że skontaktujemy się z Panią to brak kontaktu oznacza, że jednak nie
    zostałam wybrana.
    Nie rozumiem tylko tego, że dochodzę do etapu, gdzie jest dwóch lub trzech
    kandydatów, słyszę, że &#8222;skontaktujemy się i powiadomimy Panią obojętnie,
    jaki będzie wynik&#8221; a w telefonie cisza.
    Ostatnio nawet pewna firma, gdzie na rozmowie byłam ponad pół roku temu,
    wydzwaniała za mną przez cały tydzień, gdy poszłam do nich na rozmowę raczej
    słuchałam jak będzie wyglądać moja praca, na koniec usłyszałam, że &#8222;odezwą
    się do końca tygodnia&#8221; a tu dalej cisza.
    Czyżby firmy już tak lekceważyły kandydatów, że szkoda im na telefon nawet
    do tych 2 czy 3 najlepszych? Marzy mi się sytuacja, gdzie to pracodawcy
    ubiegali by się o pracowników nauczyli ich szanować ale pewnie tego nie
    doczekam.
    Pozdrawiam
    Aga