PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jeżeli w ogłoszeniu o pracę czytacie o:, to co myślicie o warunkach pracy w danej firmie.

  • 1. Data: 2006-01-04 15:08:10
    Temat: Jeżeli w ogłoszeniu o pracę czytacie o:, to co myślicie o warunkach pracy w danej firmie.
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Proponuję małą "zabawę" intelektualną, uprawianą kiedyś bardzo często
    głównie w odniesieniu do wiadomości politycznych, mianowicie czytanie
    między wierszami. Jak odczytujecie np:

    Korzyści:

    dostęp do najnowocześniejszych technologii

    niemonotonna praca

    praca w młodym i dynamicznym zespole

    praca w środowisku profesjonalnego biznesu

    praca w prężnie rozwijającej się firmie

    możliwość odbycia profesjonalnych szkoleń i rozwoju zawodowego

    wynagrodzenie za dobre wyniki w pracy

    dostęp do najświeższych informcji profesjonalnych

    Wymagania:

    dyspozycyjność i zaangażowanie

    entuzjazmu, inicjatywy i konsekwencji w działaniu

    odporność na stres

    zdolności organizacyjne i gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

    Jeżeli macie swoje ciekawe skojarzenia to też je dodajcie

    Wiem, że sformułowania wyrwane są z kontekstu właściwych ogłoszeń ale
    zakładam, że wertując tony prasy wiecie że dostęp do
    najnowocześniejszych technologii oferuje się pracownikom call center, a
    profesjonalne otoczenie biznesowe dotyczy przedstawicieli handlowych i
    ich kierowników...

  • 2. Data: 2006-01-04 15:22:24
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Szewc napisał(a):
    > Witam
    >
    > Proponuję małą "zabawę" intelektualną, uprawianą kiedyś bardzo często
    > głównie w odniesieniu do wiadomości politycznych, mianowicie czytanie
    > między wierszami.

    ok, chetnie

    Jak odczytujecie np:

    > Korzyści:
    >
    > dostęp do najnowocześniejszych technologii

    wprost, jako dostep do najnowoczesniejszych technologii.

    > niemonotonna praca

    zajeb przez caly dzien i zawalone nocki + obowiazkowo pelna dyspozycyjnosc?

    > praca w młodym i dynamicznym zespole

    95% studentów za 700 na reke, 3 miesiace i wypad, next please...!?

    > praca w środowisku profesjonalnego biznesu
    Heh...

    > praca w prężnie rozwijającej się firmie

    Dzis kazda sie uwaza za preznie sie rozwijajaca zwlaszcza kiedy musi
    zatrudniac kolejnego pracownika.

    > możliwość odbycia profesjonalnych szkoleń i rozwoju zawodowego

    w to jestem gotowy uwierzyć

    > wynagrodzenie za dobre wyniki w pracy
    stala pensja 200 zeta + premia za wyniki niemozliwe do osiągnięcia?

    > dostęp do najświeższych informcji profesjonalnych

    czyli w pierwszej kolejnosci dowiem sie, ze mnie wylewają. Tez fajnie.

    > Wymagania:
    >
    > dyspozycyjność i zaangażowanie

    patrz->niemonotonna praca

    > entuzjazmu, inicjatywy i konsekwencji w działaniu

    szeroki usmiech na twarzy pomimo szefa kretyna i jego debilnych decyzji

    > odporność na stres
    jak wyżej

    > zdolności organizacyjne i gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

    to akurat odbieram wprost, zero bałaganu, zero chaosu

    > Jeżeli macie swoje ciekawe skojarzenia to też je dodajcie

    zdolnosc analitycznego myslenia na przyklad.
    Zawsze mnie to interesuje, co tez "autor mial na mysli"
    Czy jesli potrafie wyciagnac wnioski droga dedukcji tudziez głebszych
    przemyśleń z tego, ze jak zawale robote, to firma straci kase a moze i
    bogatego kontrahenta, to czy posiadam juz zdolnosc analitycznego
    myslenia czy tez nie?

    A moze pod tym sie kryje zdolnosc widzenia w formularzu excela
    zaleznosci pomiedzy kolumną A i E na ten przykład?

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 3. Data: 2006-01-04 16:31:17
    Temat: Re: Jeżeli w ogłoszeniu o pracę czytacie o:, to co myślicie o wa
    Od: "m b" <l...@N...gazeta.pl>

    > dostęp do najnowocześniejszych technologii

    Slyszana interpretacja : mamy kase na soft a nie mamy na oplacanie pracownika.

    > niemonotonna praca

    Szybkie zmiany wykonywanych prac - czyli pracownik do wszystkiego.

    > praca w młodym i dynamicznym zespole

    Praca z studentami, slabo oplacana.

    > wynagrodzenie za dobre wyniki w pracy

    Pensja podstawowa + % od projektu/sprzedazy itp. Oczywiscie podstawa
    odpowienio niska zeby pracownik mial odpowienia motywacje do pracy.

    > dyspozycyjność i zaangażowanie

    "Zapomnij o istnieniu wolnych dni. Wypoczynek dla Ciebie to strata czasu."

    > odporność na stres

    Pracy duzo, czasu malo.

    Pozdrawiam
    luter5

  • 4. Data: 2006-01-04 17:09:37
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >dostęp do najnowocześniejszych technologii

    Fax, telefon i komputer ;-)

    >niemonotonna praca

    szeroki zakres obowiazkow - robisz wszystko co sobie szef wymysli :)
    a dodatkowo nie wiesz nigdy kiedy wrocisz do domu :)

    >praca w młodym i dynamicznym zespole

    same studenciaki na umowe zlecenie za minimum krajowe

    >praca w środowisku profesjonalnego biznesu

    raz czy dwa naszym klientem byla duza znana firma

    >praca w prężnie rozwijającej się firmie

    jeszcze nie mamy kasy na regularne wyplaty ale sie rozwijamy i kiedys
    bedzie nas stac na godziwe i terminowe wynagrodzenia

    >możliwość odbycia profesjonalnych szkoleń i rozwoju zawodowego

    pokazemy ci jak co masz robic a jak sie nauczysz dowalimy ci wiecej
    roboty

    >wynagrodzenie za dobre wyniki w pracy

    czyli albo zlecenie/dzielo albo wynagrodzenie podzielone na podstawe
    (minimalna krajowa) + premie zalezna np od wynikow sprzedazy

    >dostęp do najświeższych informcji profesjonalnych

    prenumerujemy kilka czasopism branzowych

    >dyspozycyjność i zaangażowanie
    zostawanie po godzinach, praca w weekendy i po nocach

    >odporność na stres

    a jak nie to po pol roku albo wariatkowo albo zawal serca

    CanoE
    _______________________________
    aphoto.uni.cc

  • 5. Data: 2006-01-04 17:25:31
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Korzyści:
    >
    > dostęp do najnowocześniejszych technologii

    dostęp do w miarę nowoczesnych technologii

    > niemonotonna praca

    coraz to inne projekty - nie wiadomo, czy kolejno, czy jednocześnie
    :)

    > praca w młodym i dynamicznym zespole

    studenci, rotacja, przedpiścy dobrze ujęli

    > praca w środowisku profesjonalnego biznesu

    praca w środowisku uważającym się za profesjonalny biznes

    > praca w prężnie rozwijającej się firmie

    firma będzie istnieć jeszcze jakiś czas

    > możliwość odbycia profesjonalnych szkoleń i rozwoju zawodowego

    albo prawda, albo chodzi o to, że każdy coś liźnie przy pracy :)

    > wynagrodzenie za dobre wyniki w pracy

    nędzna prowizja i/lub wiecznie słabe wyniki

    > dostęp do najświeższych informcji profesjonalnych

    dostęp do prawie wszystkich informacji niezbędnych do pracy

    > Wymagania:
    >
    > dyspozycyjność i zaangażowanie

    spanie w firmie lub w samochodzie

    > entuzjazmu, inicjatywy i konsekwencji w działaniu

    odporność na bałagan i brak zarządzania

    > odporność na stres

    j.w. + nierealne terminy

    > zdolności organizacyjne i gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

    j.w.

    e.

  • 6. Data: 2006-01-04 17:54:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Szewc [Wed, 04 Jan 2006 16:08:10 +0100]:

    > dostęp do najnowocześniejszych technologii

    "Może dostaniesz komórkę. Albo i komputer."

    > niemonotonna praca

    "Cholera wie co będziesz jutro robić... Ale coś ci
    znajdziemy, spokojna głowa."

    > praca w młodym i dynamicznym zespole

    "Ludzie uciekają jak tylko moga ;) a zatrudnia się
    studentów bo mniej biorą."

    > praca w środowisku profesjonalnego biznesu

    "Wydaje nam się że wiemy co robimy."

    > praca w prężnie rozwijającej się firmie

    "Dopiero startujemy w piwnicy kumpla, ale mamy TAAAKIE
    plany na przyszłość!... tylko musisz popracować dla nas
    trochę za friko, bo na pensje nas nie stać."

    > możliwość odbycia profesjonalnych szkoleń i rozwoju
    > zawodowego

    "Podpiszesz klauzulę, że jak odejdziesz to oddasz nam
    kilkanaście KPLN za te parę zdań co Wiesiek powiedział."

    > wynagrodzenie za dobre wyniki w pracy

    "Płacimy kiedy uznajemy za stosowne."

    > dostęp do najświeższych informcji profesjonalnych

    "Podepniemy ci kompa do netu. Ale wytniemy wszystko co
    nie ma związku z pracą."

    > Wymagania:

    > dyspozycyjność i zaangażowanie

    "Masz być 24h/dobę pod komórką. Znaczy się po tych 18
    które i tak spędzisz w firmie."

    > entuzjazmu, inicjatywy i konsekwencji w działaniu

    "Jak już się zdecydujesz w to wpakować to masz się tego
    trzymać. Inaczej - patrz: szkolenia."

    > odporność na stres

    "Wkurwimy cię. Oj, wkurwimy..."

    > zdolności organizacyjne i gotowość do podejmowania
    > nowych wyzwań.

    "Ponieważ cholera wie co jutro będziesz robił, nastaw się
    na to że spadnie ci na łeb wszystko czego nam się nie chce
    ruszać."

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 7. Data: 2006-01-04 18:27:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Szewc [Wed, 04 Jan 2006 19:28:35 +0100]:

    > miła/przyjazna atmosfera/środowisko pracy

    "Będziesz się czuć zupełnie jak w rodzinie: tatuś na ciebie
    nawrzeszczy, mamusia wygna do zmywania garów, a twoje
    rodzeństwo wlezie ci na głowę i zwali wszystko na ciebie."

    Kira (we wrednym nastroju :>)

  • 8. Data: 2006-01-04 18:28:35
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    A co sądzicie o tekście w stylu:

    miła/przyjazna atmosfera/środowisko pracy

    pozdr.
    Szewc

  • 9. Data: 2006-01-04 18:47:55
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    >A co sądzicie o tekście w stylu:
    >
    > miła/przyjazna atmosfera/środowisko pracy

    Powiem Ci, co mysle na widok wiekszosci przytoczonych w tym i poczatkowym
    poscie cytatow.
    Otoz mniej wiecej to samo, co mysli pracodawca na widok listu motywacyjnego
    skopiowanego z szablonow umieszczonych na znanym portalu HR lub stronach GW.
    >:)

    Zeby uwierzyc w tresc ktoregokolwiek z tych stwierdzen, musialoby ono dla
    mnie miec jakies znamiona wkladu wlasnego lub konkrety dowodzace, ze zostalo
    napisane z namyslem, a nie przypadkowo skopiowane. Np. w przypadku szkolen -
    dodane w nawiasie nazwy certyfikatow/kierunkow szkolen. Jesli dostep do
    najnowoczesniejszych technologii - dopisane nazwy tychze technologii.
    Preznie rozwijaca sie firma - cztery lata temu inicjatywa trzech studentow,
    dzis firma zatrudniajaca 50 osob i eksportujaca do n krajow swiata. Itd,
    itp.

    Stwierdzenia "standardowe" uwiarygadnia tez dla mnie obecnosc jednego czy
    dwoch punktow rzadziej spotykanych, na naszym runku oryginalnych, np.
    podkreslenie dogodnej lokalizacji czy przyjaznosci wobec kobiet. Obecnosc
    czegos takiego pozwala wierzyc, ze ktos rzeczywiscie pomyslal i napisal to
    ogloszenie, a nie skopiowal skads liste fajnych wyrazen i ze pozostale
    podpunkty tez zostaly umieszczone celowo, ze zrozumieniem i po namysle.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 10. Data: 2006-01-04 19:10:53
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > "Będziesz się czuć zupełnie jak w rodzinie: tatuś na ciebie
    > nawrzeszczy, mamusia wygna do zmywania garów, a twoje
    > rodzeństwo wlezie ci na głowę i zwali wszystko na ciebie."
    albo wręcz będzie "synu masz lat 53, najwyzszy czas bys skończył szkołę
    inaczej będziesz starym matołem"

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---