PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mozna jeszcze zalapac sie na kuriera w NOM-ie???

  • 1. Data: 2003-06-25 01:12:28
    Temat: Czy mozna jeszcze zalapac sie na kuriera w NOM-ie???
    Od: "spilecci" <p...@p...fm>

    Teraz zaczynaja akcje zdobywania rynku zycze im przejecia calego rynku po
    tepsie, z zyskiem mam nadzieje dla klientow, czy ktos wie czy jeszcze mozna
    zostac ich kurierem???

  • 2. Data: 2003-06-26 11:50:58
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany spilecci, ukrywający się pod adresem:
    > Teraz zaczynaja akcje zdobywania rynku zycze im przejecia calego
    > rynku po tepsie, z zyskiem mam nadzieje dla klientow, czy ktos wie
    > czy jeszcze mozna zostac ich kurierem???
    ^^^^^^^^^

    A co niby miałby robić taki kurier? Roznosić impulsy?

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-06-27 08:09:47
    Od: "Ender" <e...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bdgr6e$q69$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik zwany spilecci, ukrywający się pod adresem:
    > ^^^^^^^^^
    >
    > A co niby miałby robić taki kurier? Roznosić impulsy?

    Odbiera podpisane umowy od nowych klientow NOM.
    Przy okazji sprawdza zgodnosc danych itp.
    W momencie jak zdecydujesz sie podpisac umowe
    z NOM'em podsylaja CI takiego kuriera na umowiona
    godzine.

    Pozdrawiam

    Ender

  • 4. Data: 2003-06-28 14:47:16
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    27 cze 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach, "Ender"
    <e...@N...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Przy okazji sprawdza zgodnosc danych itp.
    > W momencie jak zdecydujesz sie podpisac umowe
    > z NOM'em podsylaja CI takiego kuriera na umowiona

    Tym, którzy są zainteresowani podpisaniem umowy, NOM wysyła ją
    pocztą. W ten sam sposób klient ja odsyła. Zatrudnianie ludzi na etat,
    którzy by jeździli po odbiór umowy było by bezsensownym marnowaniem
    pieniędzy (biorąc pod uwagę tego typu inwestycje, do spodziewanego
    zysku).
    Jeśli jednak chciałbyś odbierać od klientów umowy, sprawdzać
    wpisane w nich dane, to nie sądzę żeby istniał jakiś problem. Tylko
    najpierw takiego klienta musisz zdobyć. Czyli znaleźć osobę
    korzystająca z usług Teksy i namówić ją na korzystanie z NOMu. Na
    aktualnym etapie rozwoju rynku praca łatwa i przyjemna, a i prowizje
    płacone przez NOM warte uwagi.
    Tak, więc jeśli nie boisz się pracy dzwoń i umawiaj się na
    rozmowę kwalifikacyjną.
    --
    Mój adres znajduje się w Reply-To.

    Pozdrawiam