PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos wie jak moze wygladac rozmowa kwalifilczyja w Samsung Warszawa ???

  • 1. Data: 2003-06-25 05:54:07
    Temat: Czy ktos wie jak moze wygladac rozmowa kwalifilczyja w Samsung Warszawa ???
    Od: "LuckyLuck" <L...@p...fm>

    Hi,

    Wlasnie dostalem zaproszenie na rozmowe do w/w w Warszawie ( ul. Szturmowa )
    Dlatego chcialbym sie zapytac czego moge sie spodziewac na rozmowie
    w takiej firmie i czy wogole warto ( stanowiska Software Developer )???

    Jaki jest kolejny krok rekrutacujny w tej firme ???

    A jezeli udaloby mi sie ( w co watpie ), to chcialbym sie tez zapytac jaka
    atmosfera pracy panuje
    w tej firmie, czym tak dokladnie ona sie zajmuje, jakich technologi uzywa,
    no i to co chyba
    najwazniejsze ile moge sie spodziewac na wejscie ( 2.5 doswiadczenia na
    stanowisku programisty ) ???

    Tudziez ile moglbym zaproponowac sam jakby sie o to pytali ????

    L...@p...fm

  • 2. Data: 2003-06-25 09:37:17
    Od: "LuckyLuck" <L...@p...fm>

    Sorki, za pomylke w temacie ( kwalifilczyja->kwalifilacyjna ) ale bardzo sie
    spieszylem

    "LuckyLuck" <L...@p...fm>

  • 3. Data: 2003-06-25 11:09:41
    Od: "Sol30" <m...@w...pl>

    Kiedys byłem na takiej rozmowie w tej firmie-ale to zalezy na jakie miejsce
    pracy

  • 4. Data: 2003-06-25 11:17:50
    Od: "Sol30" <m...@w...pl>

    Dopiero teraz zobaczyłem pierwszego posta i przeczytałem

  • 5. Data: 2003-06-25 11:42:38
    Od: "LuckyLuck" <L...@p...fm>

    > Kiedys byłem na takiej rozmowie w tej firmie-ale to zalezy na jakie
    miejsce
    > pracy

    Chodzi mi o miejsce pracy: Software Developer

    A tak wogole to jakie miales wrazenia po tej swojej rozmowie na temat tej
    firmy ???

  • 6. Data: 2003-06-25 19:53:23
    Od: "Sol30" <m...@w...pl>

    Ogólnie bardzo fajna firma. Miła atmosfera. Bardzo nowoczesne technologie do
    uzytku na codzień. Biuro na ówczesne czasy robiło wrażenie.
    Rozmowa - ja + 3 osoby, jakieś 45 min jak pamiętam, ale obyło się bez
    "głupich" pytań badających zachowania w różnych sytuacjach więc psychologa
    chyba nie było. Ale to nic pewnego bo pracowałem tam z 3 lata temu.
    Co do kasy to chyba warto.
    Jakieś konkretne pytania to odpowiem o ile bede wiedział.

  • 7. Data: 2003-06-26 05:51:15
    Od: "LuckyLuck" <L...@p...fm>

    Dzieki za info. Moze warto sprobowac :)
    "LuckyLuck" <L...@p...fm>