PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny-wysyłać jako załącznik czy nie??

  • 1. Data: 2003-12-10 11:22:20
    Temat: CV i list motywacyjny-wysyłać jako załącznik czy nie??
    Od: "loopa" <l...@o...pl>

    Nie wiem czy wysyłać wordowskie pliki jako załącznik czy nie?
    Bo na Macach mogą mieć problem.
    Poradźcie coś .

  • 2. Data: 2003-12-10 11:36:25
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "loopa" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy wysyłać wordowskie pliki jako załącznik czy nie?
    > Bo na Macach mogą mieć problem.

    Zapisz w *.pdf. W sieci jest mnóstwo darmowych translatorów *.doc na *.pdf.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2003-12-10 11:40:05
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    Wiesz, nie wiem do kogo aplikujesz, ale w Polsce 'maków' możesz nie brać
    chyba pod uwagę jako komputery stosowane przez firmę do obsługi kontaktów
    zewnętrznych, bo gdyby rzeczywiście były problemy z otwieraniem plików
    WORDa, to oni by chyba oszaleli - przecież dostają wiele majli a jak znam
    życie to nikt się tym nie przejmuje i wali WORDEM.

    No chyba że to jest studio graficzne - tam mogą być tzw. "zajebusy" (bez
    obrazy).

    JA ZAWSZE WYSYŁAM WORDEM

  • 4. Data: 2003-12-10 11:47:31
    Od: andy <a...@g...pl>

    in article br70fi$k8g$...@n...onet.pl, Simmias at s...@p...onet.pl
    wrote on 10/12/03 12:40:

    > Wiesz, nie wiem do kogo aplikujesz, ale w Polsce 'maków' mo›esz nie braç
    > chyba pod uwag´ jako komputery stosowane przez firm´ do obs 1/2 ugi kontaktów
    > zewn´trznych, bo gdyby rzeczywi?cie by 1/2 y problemy z otwieraniem plików
    > WORDa, to oni by chyba oszaleli - przecie› dostaj? wiele majli a jak znam
    > ›ycie to nikt si´ tym nie przejmuje i wali WORDEM.

    wystarczy ze posiadasz na maku skrypt "ce" I zaden word piecowy nie jest
    dla Ciebie problemem, jesli chodzi o zawartosc tresci (natomiast roznie bywa
    z formatowaniem textu)

    Co do czestotliwosci spotykania makow - smialo stwierdze ze od kiedy apple
    puscil X-a opartego na unixie coraz wiekszym zainteresowaniem cieszy sie mac

    > JA ZAWSZE WYSY¸AM WORDEM
    rzecz gustu

    polecam pdf, na kazdej platformie masz 100% gwarancji ze nie straci on
    czytelnosci...

  • 5. Data: 2003-12-10 11:54:30
    Temat: Re: CV i list motywacyjny-wysylac jako zalacznik czy nie??
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    > Co do czestotliwosci spotykania makow - smialo stwierdze ze od kiedy apple
    > puscil X-a opartego na unixie coraz wiekszym zainteresowaniem cieszy sie
    mac

    W kazdym razie polskie prawo zapewnia, ze kazdy przedsiebiorca musi miec do
    sieci podpietego PC-ta, poniewaz o ile wiem to nie ma programu PLATNIK (ZUS)
    w wersji na MACA. ;-)

  • 6. Data: 2003-12-10 13:01:45
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-10 12:54, Simmias wrote:

> [...]
    > sieci podpietego PC-ta, poniewaz o ile wiem to nie ma programu PLATNIK (ZUS)

    Może też korzystać z biura rachunkowego - wtedy nie musi :-)

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2003-12-10 23:03:01
    Od: "loopa" <l...@o...pl>

    wielkie dzięki za podpowiedzi.