PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozyczka dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2003-12-10 09:45:15
    Temat: Pozyczka dla bezrobotnych
    Od: "Anna" <a...@p...onet.pl>

    Witam.
    Interesuje mnie jak najwiecej wiadomosci na temat pozyczek dla bezrobotnych na
    zalozenie wlasnej dzialalnosci
    Czy moze ktos bral taka pozyczke i wie czy sa jakies duze problemy z dostaniem
    jej, czy dlugo sie czeka na nia i czy dlugo trzeba byc zarejestrowanym jako
    bezrobotny aby dostac taka pozyczke?
    Z gory bardzo dziekuje.

  • 2. Data: 2003-12-10 11:43:06
    Temat: Re: Pozyczka dla bezrobotnych
    Od: "Simmias" <s...@p...onet.pl>

    Myślę że te infromacje znajdziesz nastronach Rejonowych (Powiatowych)
    Urzędów Pracy.
    Powinno coś być też w ministerstwie Pracy....

  • 3. Data: 2003-12-10 21:53:04
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    BUUAAAAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))))
    )))
    Wtbacz kolego ale nie moglem sie powstrzymac!!!!!!!!!

    Jakie pieniadze a do tego gdzie?W urzedzie pracy????????????
    HAHAHAHAAH
    Albo w jakimkolwiek innym urzedzie Panstwowym????
    hahahaahah

    Coz moze sie komus to udalo ale powiem Wam jak to wyglada w 99% przypadkow,
    a zwlaszcza jak nie jestescie rodzina lub bliskimi znajomymi pracujacych tam
    urzedasow...

    Ja jak chcialem zalozyc firme w lutym poszedlem do UP po kredyt na otwarcie
    dzialalnosci a do tego bylem swiezo upieczonym absolwentem...Mialo byc
    pieknie a tu Pani mowi, ze pieniadze maja byc o ile bede w danym roku
    dopiero w czerwcu...:)
    I co mialem czekac kilka miesiecy?Nie bylo po co bo juz w maju poszedlem z
    ciekawosci sie dowiedziec czy w ogole jakas kasa jest i na co a tu okazalo
    sie ze wszelkie dostepne pieniadze juz dawno sie skonczyly!!!!!!!!A byl to
    maj!!!!!
    Nie bede Wam tu pisal w ilu Urzedach bylem, ktore maja pomagac, bezrobotnym,
    absolwentom, ludziom chcacym otwierac wlasne firmy, itd i wszystko na nic...
    Ja na to pieprzone panstwo juz w ogole nie licze!
    A myslisz, ze jak nie masz zabezpieczenia i chcesz dopiero otworzyc
    dzialalnosc to jakis kredyt dostaniesz?Wszedzie chca twoich PITow za
    poprzedni rok czyli jak nie masz fimy przynajmniej rok to narazie...Zadnych
    leasingow i innych tam!
    Jak juz mowilem na poczatku. Moze komus sie udalo ale znam wielu takich jak
    ja co przeszli przez to bagno i nic. Stwierdzilem, ze w tym kraju nawet gdy
    masz jakis pomysl na biznes czy cokolwiek, to jak nie masz plecow to nie
    masz szans, nikt ci nie pomorze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Chocbys mial idee
    jak z ryzu robic zloto to nie ruszysz bo zaden urzad u nas nic Ci nie da!A
    mozna byloby przeciez to inaczej zorganizowac. Ta banda w UP nic nie robi
    poza rejestracja nowych bezrobotnych. Nawiazywaliby kontakty z jakimis
    inwestorami, czy jakies przedsiewziecia organizowali, byli zabezpieczeniem
    do jakis kredytow bankowych...Nie wiem, ale po co sie wysilac, maja etaciki,
    reka reke myje i jazda tak dalej...

  • 4. Data: 2003-12-11 11:26:28
    Od: "Anna" <a...@p...onet.pl>

    > BUUAAAAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
> [...]
    > sie ze wszelkie dostepne pieniadze juz dawno sie skonczyly!!!!!!!!A byl to
    Czyli tak jak myslalam JEDNO WIELKIE BAGNO:((((
    A jesli ktos ma juz firme i chcialby stworzyc miejsce pracy dla bezrobotnego
    to czy moze liczyc na pomoc urzedu pracy? A jesli nie to czy zatrudni
    bezrobotnego to czy bedzie mial jakies ulgi tzn. mniejszy zus za pracownika
    czy cos w tym stylu?