PracaGrupypl.praca.dyskusje3.5 k dla absolwenta... › 3.5 k dla absolwenta...
  • Data: 2005-08-28 11:15:52
    Temat: 3.5 k dla absolwenta...
    Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow: czy 3.5 k na reke w Wa-wie, dla
    absolwenta to za duzo?

    Pytam, poniewaz ostatnio odbylem rozmowe kwalifikacyjna w pewnej firmie.
    Aplikowalem na stanowisko programisty. Rozmowa rozpoczela sie od krotkiego
    opowiedzenia czym do tej pory sie zajmowalem, ile lini kodu napisalem w swoim
    zyciu, etc.
    Nastepnie kilka pytan technicznych. W ostatnim etapie rozmowy zapytano
    mnie o oczekiwane wynagrodzenie. Odpowiedzialem, ze 3.5 k netto.
    Widzialem, ze przesluchujacy mnie czlowiek troche sie zdziwil. Zaczal pytac, czy
    w okresie probnym mogloby byc troche mniej, czy moze to jest jednak kwota
    brutto, etc.

    Sorry, ale odnosze wrazenie, ze przez te 5 lat studiow jednak troche sie
    nauczylem. Moze to bedzie "bucowate" ;-), ale na dyplomie mam 6 z wyroznieniem,
    srednia ze studiow ponad 5.2. Odbylem praktyki w osrodku naukowym na "zachodzie"
    (polegajace w duzej mierze na programowaniu) i otrzymalem propozycje robienia
    tam doktoratu (+ stypendium 1.5 k euro na miesiac).

    Z doktoratem chcialem jednak poczekac - mialem nadzieje na znalezienie jakiejs w
    miare sensownej pracy w Polsce, po "pierwszych rozmowach" zaczynam ja tracic....
    . ;-)

    Pozdrawiam,
    m.