PracaGrupypl.praca.dyskusje3.5 k dla absolwenta... › Re: 3.5 k dla absolwenta...
  • Data: 2005-08-28 18:19:16
    Temat: Re: 3.5 k dla absolwenta...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@a...pl wrote:

    > Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow: czy 3.5 k na reke
    > w Wa-wie, dla absolwenta to za duzo?

    Zalezy co ten absolwent soba reprezentuje. Nie tylko w Wawie.

    > Sorry, ale odnosze wrazenie, ze przez te 5 lat studiow
    > jednak troche sie nauczylem.

    Twoje wrazenie jest tu jakby drugorzedna sprawa. Jesli nie
    potrafisz pokazac, ze jestes wart 3500 -- czyli ze ten, kto
    Ci tyle da, zarobi i na Tobie to co Ci placi plus na firme
    i na siebie -- to tyle nie dostaniesz.

    > na dyplomie mam 6 z wyroznieniem, srednia ze studiow
    > ponad 5.2.

    Nie zdarzylo mi sie jeszcze placic za oceny. I mowiac
    szczerze, malo mnie one interesuja.

    > Odbylem praktyki w osrodku naukowym na "zachodzie"
    > (polegajace w duzej mierze na programowaniu) i otrzymalem
    > propozycje robienia tam doktoratu (+ stypendium 1.5 k euro
    > na miesiac).

    O, a to jest pierwszy konkret z Twojej strony, sugerujacy
    ze costam jednak umiesz :) IMO, bierz ta oferte, tutaj nie
    dostaniesz na poczatku nawet w przyblizeniu tyle, jezeli
    jedyne co masz do pokazania to oceny ze studiow.

    Kira