PracaGrupypl.praca.dyskusje3.5 k dla absolwenta... › Re: 3.5 k dla absolwenta...
  • Data: 2005-08-28 20:36:59
    Temat: Re: 3.5 k dla absolwenta...
    Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A praktykę w pisaniu *rzeczywistego* kodu masz? Czyli nie pisanie programów na
    > uczelni.

    Na praktykach napisalem troche kodu (ok. 40 k lini w C++), podobno uzywanego/
    rozwijanego do tej pory przez ludzi z instytutu. Poza tym wiele programow "dla
    siebie"/kolegow/etc. --- nooo ale to juz nie jest " *rzeczywisty* " kod ;-)

    > Same studia to jeszcze nie wszystko.

    Doskonale zdaje sobie z tego sprawe. Poza tym wcale nie pisalem, ze to co umiem
    wystarczy mi do konca zycia. Po prostu myslalem, ze wystarczy do zdobycia w
    miare dobrej pracy...