-
Malarz budowlany
... pomieszczeniach różnego rodzaju budynków (mieszkalnych, biurowych, w halach fabrycznych, magazynach, pomieszczeniach sklepowych itp.), a także na zewnątrz budynków. ... stopów metali, pokryć dachowych, rynien, rur spustowych i obróbek z blachy oraz innych materiałów wykonywanie napisów, liter, deseni, pasków wielobarwnych i obramowań ocenianie jakości ...
Tematy: malarz budowlany -
Sekretarka
... prowadzenie terminarza przełożonego i organizowanie mu podróży służbowych, oraz przygotowywanie materiałów i dokumentów na jego polecenie. Sekretarka najczęściej jako pierwsza przyjmuje gości ... interesantów prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej obsługiwanie urządzeń biurowych zarządzanie czasem pracy przełożonego kontrolowanie efektywności ...
Tematy: sekretarka -
Samozatrudnienie czy praca na etacie?
... brutto, można przez 5 lat zaliczać miesięcznie w koszty ok. 900 zł; nie dotyczy aut w leasingu), raty leasingowe, zakup komputera, programów komputerowych, materiałów biurowych itp., a także koszt usługi księgowej. Pod tym względem działalność gospodarcza wygrywa z etatem, ponieważ pracownicy mają stałe i bardzo niskie koszty uzyskania ...
-
Polscy pracownicy a postanowienia noworoczne 2010
... czasu w pracy „na dymka”. 4. Zadbam o aktywność fizyczną Dla wielu pracowników biurowych jedyna podejmowana regularnie aktywność fizyczna to spacery do ksero i ćwiczenia ... Zdjęcia pornograficzne znaleźć można na co ósmym firmowym koncie mailowym. 35% materiałów pobrano z Internetu, 45% przesłano mailem, 35,5% porno zdjęć pracownicy przesłali sobie ...
-
Ergonomia stanowiska komputerowego
... mebli. W ergonomii istnieją specjalne normy określające właściwe, bezpieczne wymiary mebli biurowych: • Blat pod klawiaturą powinien znajdować się na wysokości ok. 60 - ... razem nie zajmował całej powierzchni blatu. Jeśli w swojej pracy korzystamy często z materiałów drukowanych - powinniśmy stosować specjalne sortery na dokumenty. Prostym, a bardzo ...
-
Ergonomiczne stanowisko pracy
... z myszy, najlepiej na podstawce żelowej. Praktyczne porady – jak uniknąć biurowych kontuzji Przed rozpoczęciem pracy zrób małą rozgrzewkę - rozgrzej nadgarstki, łokcie, barki ... szkodliwymi ich dla zdrowia – głównie przez stosowanie odpowiednich technologii, urządzeń i materiałów. Stanowiska pracy powinny być urządzone stosownie do rodzaju ...
-
Jak napisać CV: 5 kłamstw, które gwarantują porażkę
... do nich np. „budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami”, „przygotowywanie materiałów w ramach działu”, „zarządzanie projektami”, itp. W zależności od stanowiska, firmy i ... szablony 4. Znajomość pakietu MS Office Znajomość tego pakietu jest nieodzowna w pracach biurowych, co jasno wynika z ogłoszeń o pracę. Można rzec, że dla pracodawcy ...