-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... liczbę kliknięć oraz CPA, czyli Cost per Action – opłata za liczbę wykonanych akcji (np. rejestracji lub wysłania zapytania). Kokosów nie ma, ale… To już ... , żeby być „dobrym”. Oprócz tego ważne są cechy charakterystyczne dla branży marketingowej: kreatywność, otwartość, gotowość na nowe wyzwania. Firmy marketingowe niechętnie mówią o wynagrodzeniach ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... na danym obszarze, organizowanie prezentacji i przetargów, organizacja i rozliczanie akcji reklamowych i promocyjnych, udział i/lub prowadzenie konferencji, reprezentacja firmy ... dla produktu/usługi/działu, budowaniem świadomości marki, opracowywaniem strategii marketingowej lub inwestycyjnej działu/firmy, ewentualnie planów sprzedaży. A także ...
-
Zmiana pracy: ważna inteligencja marketingowa
... nad tym aspektem CV. Innym przykładem braku odpowiedniego poziomu świadomości marketingowej jest zróżnicowany stosunek do czegoś pozornie tak oczywistego, jak ... a także zestaw argumentów do wykorzystania podczas rozmów. Dalej następuje prowadzenie akcji ofertowania oraz różne inne działania na rzecz spotkania się z potencjalnymi kontrahentami. ...
-
7 rad dla planujących przygodę ze start-upem
... , do której aspirujemy. Jak zaznacza Piotr Bucki, coach biznesowy, ekspert od komunikacji marketingowej i wystąpień publicznych, liczy się to, by pozyskać wiedzę, a tę najlepiej ... Trzeba znaleźć własną ścieżkę i podążać nią, ale nie bać się też zwrotów akcji, które dostarczają informacji, w którym kierunku iść dalej, by uruchomić własny biznes – ...