eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 474 ofert w bazie

Znaleziono 11 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
gdzie: warszawa

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Z pensji pracownika zatrudnionego w ramach umowy o pracę co miesiąc pobierana jest składka zdrowotna, której minimalna wysokość to nieco ponad 314 zł. Tyle samo możemy miesięcznie zapłacić za prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Czy jest to ...

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.