eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Obsługa klienta / Call center - strona 3 | 7

Znajdź oferty pracy

10 094 ofert w bazie

Znaleziono 224 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 2 3 4 ... 7

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

  • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...