eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySprzedaż › specjalista obsługi klienta

Znajdź oferty pracy

9 577 ofert w bazie

Znaleziono 23 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

słowa kluczowe: specjalista obsługi klienta
branża: Sprzedaż

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Wyjazd świąteczny w czasie L4 może skończyć się zwolnieniem z pracy

    Wyjazd świąteczny w czasie L4 może skończyć się zwolnieniem z pracy

    Przebywając na zwolnieniu lekarskim powinniśmy odpoczywać i dochodzić do zdrowia. Niektórzy mają jednak pokusę, aby w tym czasie wyjechać na wakacje albo zrobić remont. Czy to dobry pomysł? Zdaniem ekspertów z Grupy Progres to spore ...

  • Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Pierwsza pomoc w miejscu pracy. Jakie są obowiązki firm?

    Jak wynika z danych GUS, tylko w I. półroczu 2023 r. zgłoszono 28 400 osób poszkodowanych w wypadkach przy pracy, czyli o 1,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zwiększyła się również liczba poszkodowanych przypadająca ...

  • Praca w IT 2023: mniej rekrutacji, ale zarobki wzrosły średnio o 20-25 proc.

    Praca w IT 2023: mniej rekrutacji, ale zarobki wzrosły średnio o 20-25 proc.

    Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...