PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow czasy 5zl/godz

  • 481. Data: 2009-04-23 18:45:29
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Jotte pisze:

    > To może zdecyduj się - nie masz nic przeciwko płaceniu tych
    > "jakichkolwiek składek" czy nie chcesz ich płacić?
    > Nie chcesz płacić na czyjeś wcześniejsze emerytury bo sam jej nie
    > dostaniesz? To taka zemsta? Ale przeceż możesz dostać, wystarczy że

    Nie ma być równo ma być sprawiedliwie, to jest ten problem.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 482. Data: 2009-04-23 18:53:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsqdgu$ll1$1@mx1.internetia.pl keczerad
    <k...@p...fm> pisze:

    > Nie ma być równo ma być sprawiedliwie
    Czyli jak?

    --
    Jotte

  • 483. Data: 2009-04-23 18:56:13
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    TYSIĄCE a nie jeden nauczyciel

    > i co z tego ma wyniknąć?? ja piszę (prawda, dość ogólnie) o pracy
    > nauczyciela a nie jakimkolwiek innym zawodzie. A nauczyciel to zawód
    > dość specyficzny, nie uwazasz?i

    Nie. Tak samo specyficzne są inne zawody. Górnik albo rolnik albo polityk. Same
    specyficzne.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 484. Data: 2009-04-23 18:57:39
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > To może zdecyduj się - nie masz nic przeciwko płaceniu tych "jakichkolwiek
    > składek" czy nie chcesz ich płacić?
    > Nie chcesz płacić na czyjeś wcześniejsze emerytury bo sam jej nie
    > dostaniesz? To taka zemsta? Ale przeceż możesz dostać, wystarczy że będziesz
    > wykonywał zawód do tego uprawniający.
    > Nie da się i nie ma sensu wszystkich traktować tak samo, to nie wyszło nawet
    > w PRL-u, gdy wszyscy mieli takie same żołądki.

    Chodzi o to by nie traktować kogoś lepiej niż siebie

    --
    PS. nudzi mi się

  • 485. Data: 2009-04-23 20:19:47
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gsqdgu$ll1$1@mx1.internetia.pl keczerad

    > Czyli jak?

    sprawiedliwie, to nic ci nie mowi ?

  • 486. Data: 2009-04-23 20:21:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsqj1o$akv$1@mx1.internetia.pl keczerad
    <k...@p...fm> pisze:

    > sprawiedliwie, to nic ci nie mowi ?
    A tobie?

    --
    Jotte

  • 487. Data: 2009-04-23 21:07:31
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gsqj1o$akv$1@mx1.internetia.pl keczerad

    > A tobie?

    to się wysysa z mlekiem matki więc chyba nie mamy o czym dyskutowac ;)

  • 488. Data: 2009-04-24 06:02:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    grom@x pisze:
    > Postawa roszczeniowa to niestety domena bardzo wielu ludzi. Dla mnie jak
    > najwiecej, a co z innymi to mam w nosie. śmieszne, prawda? a skostniałe
    > struktury szkoly państwowej to jakby zupełnie inny wątek (obojętnie co
    > na ten temat mysleć).

    No nie do końca inny wątek, ponieważ czas pracy i wynagrodzenie tu są
    jak najbardziej powiązane. KN niestety nie pozwala władzom szkoły
    rozróżniać dobrych i złych nauczycieli, stąd rodzą się patologie właśnie.

    > Bo ktoś odchodzi ze szkoły publicznej to od razu jest lepszy? wooow,
    > naprawdę konia z rzędem dla potrafiących wysnuwac tak obłędne wnioski!!

    Wyrwałeś z kontekstu. Nie - nie jest lepszy, ale ci lepsi w w dobrych
    prywatnych szkołach są lepiej nagradzani, niż ci, którzy się mniej
    przykładają. Ci drudzy wręcz są czasem zwalniani. Dyrektor w szkole
    publicznej na takie kroki pozwolić sobie nie może, bo KN... Błędne
    wnioski, to akurat w tym wypadku Ty wyciągnąłeś czepiając się fragmentu
    wypowiedzi.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 489. Data: 2009-04-24 06:05:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    grom@x pisze:
    > to lekko odwrócę - jak twoim zdaniem mozna to zmienić? jak wpłynąć na
    > nauczycieli? hmmm...

    Ocena połączona z finansami (to taka marchewka), możliwość zwolnienia
    nauczycieli źle wykonujących swój zawód (to kij).

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 490. Data: 2009-04-24 06:10:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > dostaniesz? To taka zemsta? Ale przeceż możesz dostać, wystarczy że
    > będziesz wykonywał zawód do tego uprawniający.

    wolałbym, by wszyscy byli ubezpieczeni, a nie dostawali z budzetu
    pieniądze i by suma uzbieranej kwoty uprawniała do przejścia lub nie na
    emerytura.

    > Nie da się i nie ma sensu wszystkich traktować tak samo, to nie wyszło
    > nawet w PRL-u, gdy wszyscy mieli takie same żołądki.

    Nie da się, ale wiesz, skoro sie płaci, to chciałoby się miec wpływ na
    to, jak te pieniądze są wykorzystywane.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl