PracaGrupypl.praca.dyskusje › zgłoszenie do pracy - jakie??

  • 1. Data: 2003-02-15 21:49:37
    Temat: zgłoszenie do pracy - jakie??
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl>

    Znalazlem ogloszenie na ktore mozna odpowiedziec tylko w postaci zgloszenia
    na maila. Co w takim wypadku wysłac?? CV? LM? CV i LM?? Czy moze wyslac
    krotkiego maila o tresci: "W odpowiedzi.... jestem zainteresowany.... itp.
    itd..."? Bez zadnych zalacznikow i innych takch dupereli... Bo w sumie tak
    chcialem zrobic. Jak myslicie??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-16 09:09:56
    Temat: Re: zgłoszenie do pracy - jakie??
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > itd..."? Bez zadnych zalacznikow i innych takch dupereli... Bo w sumie tak

    A o co proszą w ogłoszeniu ?

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-16 10:10:57
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    łukasik.... :P wrote:
> [...]
    > itd..."? Bez zadnych zalacznikow i innych takch dupereli... Bo w sumie tak

    Sprawa jest raczej prosta. Skoro nikt nie prosil o zgloszenie e-mail'owe
    z zalacznikiem w postaci CV czy LM, to raczej sie tego nie wysyla.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 4. Data: 2003-02-16 11:18:38
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Sprawa jest raczej prosta. Skoro nikt nie prosil o zgloszenie e-mail'owe
    > z zalacznikiem w postaci CV czy LM, to raczej sie tego nie wysyla.
    >
    > Pozdroofki !
    > Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    Jestem głodny i widziałem na sklepie kartke, że sprzedaja tam bułki, ale nic nie
    pisało, że tam
    trzeba wejść i je kupić.
    Wiec jak myslicie? Wstać z wersalki, iść tam, wyjąć złotówke z portfela i robić te
    wszystkie
    duperele czy może dalej leżeć na wersalce. Bo w sumie tak chciałem zrobić. Jak
    myslicie??

    mer

  • 5. Data: 2003-02-16 13:56:42
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    mer wrote:

    > Jestem głodny i widziałem na sklepie kartke, że sprzedaja tam bułki, ale nic nie
    pisało, że tam

    raczej: "nie bylo napisane"

> [...]
    wszystkie
    > duperele czy może dalej leżeć na wersalce. Bo w sumie tak chciałem zrobić. Jak

    To poziom frustracji czy z podrecznika "Jak szukac pracy" ?
    Gdybys odbieral codziennie listy z niechcianymi zalacznikami w duzych
    ilosciach to mialbys chociaz obiektywne zdanie.

    Jesli jestem powazny i szukam pracownika to pisze w ogloszeniu:
    "prosze CV i LM w zalaczniku."
    Jesli jestem powazny i szukam wspolpracownika to pisze w ogloszeniu:
    "prosze o kontakt (...), prosze nie wysylac CV i LM."
    Jesli nie jestem powazny to dostane pytanie od powaznego kandydata:
    "W jaki sposob moge zglosic swoja kandydature ?"

    Widocznie ani przyszly pracodawca autora watku nie byl powazny, ani Ty.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    P.S.
    1. Tnij cytaty.
    2. Tnij podpisy.

  • 6. Data: 2003-02-16 16:25:00
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Mackosa napisał:

> [...]
    > Jesli nie jestem powazny to dostane pytanie od powaznego kandydata:
    > "W jaki sposob moge zglosic swoja kandydature ?"

    Odpowiem za siebie. Wysylam standardowy tekst w poscie pt:
    "Witam

    W odpowiedzi na Panstwa ogloszenie, przesylam swoje dokumenty. Gdyby
    zaistniala potrzeba ich przeformatowania (do txt, rtf), jestem do
    dyspozycji.

    Pozdrawiam"

    W zalaczeniu dolaczam pliki *.doc z CV i LM. PDF-u nie wysylam, bo nie
    mam odpowiedniego (jakies mam, ale niezbyt udane) darmowego (nie
    pirackiego Adobe Distilera) programu do ich robienia z polskimi
    znaczkami, a pliki txt i rtf troche sie zawsze "rozchodza". Moze jestem
    niepowazny (bo zadnej odpowiedzi, oprocz jednej firmy nie dostalem), ale
    wole tak niz zastanawiac sie, czy niepowazny pracodawca oleje
    odpowiadanie powaznym kandydatom i skorzysta z postow otrzymanych od
    niepowaznych kadnydatow, za to dolaczajacych wszystkie potrzebne pliki w
    pierwszym poscie.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-02-16 21:38:34
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > odpowiadanie powaznym kandydatom i skorzysta z postow otrzymanych od
    > niepowaznych kadnydatow, za to dolaczajacych wszystkie potrzebne pliki w

    Ja może niezbyt elegancko odpowiedziałem temu na początku, ale bardzo mnie smieszą i
    troche
    denerwują posty w stylu: "Mam książeczke mieszkaniową PKO już 6 lat i chciałem
    dopisac sobie
    procenty. Więc czy radzicie mi iść do PKO w tej sprawie czy zapytać szwagra może on
    to zrobi. Bo
    wole iść do szwagra, wypijemy razem i może sami dopiszemy. Co sądzicie?"

    mer

  • 8. Data: 2003-02-16 22:21:54
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    mer wrote:

> [...]
    to zrobi. Bo
    > wole iść do szwagra, wypijemy razem i może sami dopiszemy. Co sądzicie?"

    Przepraszam, poniosla mnie Twoja ironia :))))
    Dla mnie jest oczywiste, ze jesli ktos kto powinien miec wieksze
    doswiadczenie z praca (pracodawca) nie prosi o CV w ogloszeniu, to
    oznacza, ze nalezy sie zapytac o szczegoly :)

    Jak czasami odpowiadam na posty ludzi ktorzy poszukuja kogos do
    wspolpracy, a ja dzialam wlasnie na takich zasadach, i po pytaniu o
    szczegoly (a to powinien gosc na poczatku napisac) odpowiada mi
    pokretnie to oznacza, ze to lipna praca/wspolpraca.

    Takze uwazajcie na bardzo ogolne oferty pracy, czesto szkoda czasu,
    mozna zmarnowac ostatnie nerwy i moim zdaniem Internet niech sluzy jako
    uzupelnienie poszukiwan pracy. To medium pomaga, ale nie jest tak
    skuteczne podczas poszukiwania pracy jak telefon lub osobiste zgloszenie.