PracaGrupypl.praca.dyskusje › technik farmacji...

  • 1. Data: 2003-02-15 22:43:18
    Temat: technik farmacji...
    Od: "Kahaha" <K...@N...pl>

    Witam,
    Zwracam się z pytaniem do Szanownych Grupowiczów, mając nadzieję, że ktoś
    będzie coś wiedział na ten temat. Otóż interesuje mnie jak wyglądają zarobki
    technika farmacji pracującego w aptece? Ewentualnie jakie są jeszcze
    perspektywy pracy dla technika farmacji (po medycznym studium)? Z tego co
    widzę w gazetach to dużo jest ogłoszeń, gdzie apteka poszukuje technika
    farmacji, no ale chciałabym usłyszeć (a właściwie zobaczyć :-)) Wasze opinie
    na ten temat.
    Za odpowiedzi z góry dziękuję.

    Pozdrawiam. Kahaha.

    ---
    Odpisując na priv usuń NOSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2003-02-16 01:27:22
    Temat: Re: technik farmacji...
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Kahaha napisał:

> [...]
    > farmacji, no ale chciałabym usłyszeć (a właściwie zobaczyć :-)) Wasze opinie

    Na moje oko, trend sie juz troche ogranicza - w czesci ogloszen
    zaczynaja sie pojawiac dodatkowe wymagania m.in. odpowiedni staz pracy.
    Dodatkowo nie wiem jaka jest dochodowosc obecnie aptek, ale zgaduje, ze
    niezbyt duza i w przyszlosc nastapi zwyczajowe "przerzedzenie" rynku,
    ewentualnie koszty beda ciachane kosztem m.in. pracownikow. Obecny trend
    mozna zlozyc na karb konstrukcji "biznes planow", ktore nie zakladaja
    pelnej dochodowosci w pierwszych latach dzialalnosci, ale zwyczajowo
    mamia obietnica wielkich zyskow w dalszych latach ;).

    Co do nauki - nikt chyba nie jest w stanie okreslic, jaki zawod za kilka
    lat bedzie "na topie", jednak nie nastawialbym sie pozytywnie, tylko na
    podstawie DZISIEJSZYCH ogloszen o prace - podobne pomysly ma XXXX ludzi
    w Polsce i za 4 lata moze byc zwyczajowo nadprodukcja waska
    specjalizowanych technikow farmacji - cala sztuka jest przewidzenie
    popytu (albo go "stworzenie", ale to juz marketing, choc np. firmy
    doradcze tez robia co moga w tym temacie ;) ), PRZED zaistnieniem faktu,
    a nie PO.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-02-16 19:06:24
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kahaha" <K...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzę w gazetach to dużo jest ogłoszeń, gdzie apteka poszukuje technika
    > farmacji, no ale chciałabym usłyszeć (a właściwie zobaczyć :-)) Wasze

    Nie wiem jakie miasto Cie interesuje. Jesli chodzi o srednie miasteczka, to
    taki pracownik na stazu dostanie max 700 netto. Po stazu to okolo 1200-1400
    netto. A zapotrzebowanie? Patrz wyzej
    Pozdrawiam
    Monika