PracaGrupypl.praca.dyskusjezgłoszenie do pracy - jakie?? › Re: zgłoszenie do pracy - jakie??
    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zgłoszenie do pracy - jakie??
    Date: Sun, 16 Feb 2003 14:56:42 +0100

    mer wrote:

    > Jestem głodny i widziałem na sklepie kartke, że sprzedaja tam bułki, ale nic nie
    pisało, że tam

    raczej: "nie bylo napisane"

    > trzeba wejść i je kupić.
    > Wiec jak myslicie? Wstać z wersalki, iść tam, wyjąć złotówke z portfela i robić te
    wszystkie
    > duperele czy może dalej leżeć na wersalce. Bo w sumie tak chciałem zrobić. Jak
    myslicie??

    To poziom frustracji czy z podrecznika "Jak szukac pracy" ?
    Gdybys odbieral codziennie listy z niechcianymi zalacznikami w duzych
    ilosciach to mialbys chociaz obiektywne zdanie.

    Jesli jestem powazny i szukam pracownika to pisze w ogloszeniu:
    "prosze CV i LM w zalaczniku."
    Jesli jestem powazny i szukam wspolpracownika to pisze w ogloszeniu:
    "prosze o kontakt (...), prosze nie wysylac CV i LM."
    Jesli nie jestem powazny to dostane pytanie od powaznego kandydata:
    "W jaki sposob moge zglosic swoja kandydature ?"

    Widocznie ani przyszly pracodawca autora watku nie byl powazny, ani Ty.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    P.S.
    1. Tnij cytaty.