PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana wynagrodzenia na okresie probnym

  • 1. Data: 2008-03-21 23:04:16
    Temat: zmiana wynagrodzenia na okresie probnym
    Od: o...@g...com

    Witam,
    mam pytanie odnosnie zmiany wynagrodzenia na okresie probnym.Jestem
    zatrudniona na pol etatu + umowe o dzielo na kwote netto x, ktora
    ustalilam z pracodawca podpisujac umowe.Po 2 miesiacach pracy w
    dziale, w ktorym pracowalam dokonano redukcji etatu i nie ma dla mnie
    pracy,wiec przesuwaja mnie do innego dzialu ,ale ze zmniejszona o 1/3
    pensja.Pozostaje na tym samym stanowisku,ale w innym dziale.Czy jest
    to prawnie uzasadnione dzialanie?

  • 2. Data: 2008-03-27 17:52:12
    Temat: Re: zmiana wynagrodzenia na okresie probnym
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 21 Mar 2008 16:04:16 -0700 (PDT),
    o...@g...com zakodowal:
    >pensja.Pozostaje na tym samym stanowisku,ale w innym dziale.Czy jest
    >to prawnie uzasadnione dzialanie?

    Uzasadnienie jest biznesowe, a nie prawne :)

    Prawnie to albo aneks, albo wypowiedzenie warunków umowy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded