PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaropki w McDonalds?

  • 11. Data: 2005-11-02 02:32:30
    Temat: Re: zaropki w McDonalds?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    Skoro wywiązała się taka dyskusja to dodam, że ta "wielka litera"
    nazywa się wersalikiem.
    Ale najbardziej jestem zdruzgotana kolejną wypowiedzią autora wątku,
    który oświadczył, że ma większy szacunek do zagranicznej firmy, w
    której Polacy są zatrudniani za minimalną pensję krajową, niż do
    własnej Ojczyzny.

    Pozdr

    --
    wa

  • 12. Data: 2005-11-02 07:07:10
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > bo widać do tej drugiej nazwy mam większy szacunek niż do pierwszej,

    Mówisz poważnie, czy tylko chciałeś odgryźć się zwracającemu Ci uwagę? W
    każdym razie żałosne to było.

  • 13. Data: 2005-11-02 09:43:39
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > który oświadczył, że ma większy szacunek do zagranicznej firmy, w
    > której Polacy są zatrudniani za minimalną pensję krajową, niż do

    Zagranicza firma daje mu minimalną pensję- to już coś !
    "Ojczyzna" niczego materialnego nie daje za to wiele potrafi zabrać, także z
    tego minimu które daje zagraniczna firma...
    --
    Jackare
    Bytom.

  • 14. Data: 2005-11-02 10:30:49
    Od: PZ <p...@m...com>

    Jackare napisał(a):

    > Zagranicza firma daje mu minimalną pensję- to już coś !
    > "Ojczyzna" niczego materialnego nie daje za to wiele potrafi zabrać, także z
    > tego minimu które daje zagraniczna firma...

    przykre

    PZ

  • 15. Data: 2005-11-02 10:39:48
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    wektor <w...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > który oświadczył, że ma większy szacunek do zagranicznej firmy, w
    > której Polacy są zatrudniani za minimalną pensję krajową, niż do

    Instytucje reprezentujące państwo polskie od dawna systematycznie obrzydzają
    obywatelom życie w tym kraju więc nie ma się co dziwić że teraz Polacy mają
    państwo gdzies..

    Piotr

  • 16. Data: 2005-11-02 11:02:07
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Instytucje reprezentujące państwo polskie od dawna systematycznie obrzydzają
    > obywatelom życie w tym kraju więc nie ma się co dziwić że teraz Polacy mają
    > państwo gdzies..

    Mów za siebie jeśli już pierdolisz od rzeczy.

  • 17. Data: 2005-11-02 11:38:56
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    jerry napisał(a):

    > Mów za siebie jeśli już pierdolisz od rzeczy.

    Spokojnie- to co on powiedział, w gruncie rzeczy nie jest takim
    pierdoleniem, jak na pierwszy rzut oka może się wydawać.
    Państwo nasze nie rozpieszcza ludzi, może on akurat należy do tej
    rozgryczonej grupy rodaków?

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 18. Data: 2005-11-02 12:24:24
    Od: jerry <j...@i...pl>

> [...]
    > pierdoleniem, jak na pierwszy rzut oka może się wydawać.
    > Państwo nasze nie rozpieszcza ludzi, może on akurat należy do tej

    Cofnęło mnie jak przeczytałem kilka postów wyżej, że pacjent bardziej
    szanuje McDonalda niż swój kraj. No ok, szmacie zawsze bliżej podłogi.
    Poza tym jest nas 38 mln - debil sie znajdzie. No ale jak czytam post,
    który broni tą wypowiedź w imieniu nas wszystkich - to przesada!
    Należy rozróżnić w tym momencie słowo "Państwo" jako Ojczyzna od
    "Państwo" jako ludzie nim rządzący - odpowiedzialni za wspomniane przez
    Ciebie rozgoryczenie wśród części rodaków.

  • 19. Data: 2005-11-02 12:48:21
    Od: "Tomasz Czapla" <c...@z...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Polska jest nazwą własną i zawsze pisze się z dużej litery "Polska".
    > Może dziwić, że inną nazwę własną, o dużo mniejszej randze, piszesz
    > poprawnie.

    Wydaje mi się, że ta "inna nazwa własna" też jest pisana niepoprawnie.
    No bo gdzie jest apostrof?

    Charlie

  • 20. Data: 2005-11-02 13:15:13
    Od: "Artur.N" <n...@p...fm>

    za ropki w oczach o poranku mozna dostac wypowiedzenie umowy o prace.