PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a UP

  • 1. Data: 2005-11-01 18:57:58
    Temat: umowa zlecenie a UP
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Witam.
    Mam pytanko: pracuję na umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin. Na
    rękę dostaję 400zł chociaz w umowie napisane jest, że 200zł. Czy wobec
    tego moge zarejestrować się w UP aby dodatkowe pójść na staż?? W czerwcu
    skończyłam studia i chciałabym skorzystać z tej możliwości. Kiedyś chyba
    tak było, że jak nie przekraczało się pewnej koty to można było
    zarejestrować się w UP.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-11-02 08:13:10
    Temat: Re: umowa zlecenie a UP
    Od: "Łukasz B" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Aska24" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skończyłam studia i chciałabym skorzystać z tej możliwości. Kiedyś chyba
    > tak było, że jak nie przekraczało się pewnej koty to można było

    Witam]
    z tego co wiem to można się zarejestrować tylko i wyłącznie wtedy kiedy
    jesteś osobą bezrobotną a w Twoim przypadku tak nie jest no i warunek to
    "brak przychodów", czego także nie spełniasz, takie dziwne prawa w tej
    dziwnej Polsce. Pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-11-03 10:12:23
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Mam pytanko: pracuję na umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin.
    na umowę zlecenie praca na czas??
    umowa-zlecenie czy umowa o działeo nie wynikją z KP tylko z KC, a więc nie
    obowiązują jakiekolwiek przepisy dotyczące KP! (w tym np czas, pojęcia jak
    minimum płacowe czy urlop)

    > Na rękę dostaję 400zł chociaz w umowie napisane jest, że 200zł.
    Czyli osiągasz przychód

    > Czy wobec tego moge zarejestrować się w UP aby dodatkowe pójść na staż??
    Na staż możesz pójść, jeżeli jestes zarejestrowana jako bezrobotna.
    a osoba bezrobotną to ktoś, kto nie osiąga żadnego dochodu (bodajże z
    pominięciem np. wynajmu mieszkania)

    --
    gro
    to tylko IMHO, bardzo IMHO