PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy w urzędzie marszałkowskim

  • 1. Data: 2005-11-01 16:58:28
    Temat: Testy w urzędzie marszałkowskim
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    Poszukuję informacji na temat testów dla kandydatów do pracy w
    Małopolskim Urzędzie Marszałkowskim. Rekrutacja odbywa się w formie
    konkursu, kandydaci zakwalifikowani do konkursu zdają jakiś test
    (podobno z ustaw o samorządzie terytorialnym, struktury urzędu
    marszałkowskiego, zagadnień merytorycznych dla danego stanowiska
    itp.).
    Piszę w nadziei, że może znajdzie się osoba, która podzieli się
    własnymi doświadczeniami z zaliczania takiego testu i poda więcej
    szczegółów. Byłabym bardzo wdzięczna.

    wa

  • 2. Data: 2005-11-05 02:13:59
    Temat: Re: Testy w urzędzie marszałkowskim
    Od: "MHCMega" <j...@...pl>

    Nie byłem, ale prawdopodobnie pytaja z:
    >podobno z ustaw o samorządzie terytorialnym, struktury urzędu
    >marszałkowskiego, zagadnień merytorycznych dla danego stanowiska

    MHCMega