PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaropki w McDonalds?

  • 1. Data: 2005-11-01 18:10:38
    Temat: zaropki w McDonalds?
    Od: "wacek" <w...@c...tam>

    znajoma pracuje w stanach w McDonalds, niedługo wraca do polski, chciała by
    dalej pracować w polsce, czy ktoś wie jakie są zarobki w tej firmie w
    polsce? (bo w stanach są przyzwoite.

  • 2. Data: 2005-11-01 18:53:14
    Temat: Re: zaropki w McDonalds?
    Od: "Przemyslaw Szostak" <p...@N...wp.pl>

    wacek wrote:
    > znajoma pracuje w stanach w McDonalds, niedługo wraca do polski,
    > chciała by dalej pracować w polsce, czy ktoś wie jakie są zarobki w
    > tej firmie w polsce? (bo w stanach są przyzwoite.

    minimalna krajowa, czyli nieco ponad 600 zl na reke - instruktor jakies 700
    zl na reke - trainee i swing manager 1000 do 1200 na reke

  • 3. Data: 2005-11-01 20:07:23
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    Polska jest nazwą własną i zawsze pisze się z dużej litery "Polska".
    Może dziwić, że inną nazwę własną, o dużo mniejszej randze, piszesz
    poprawnie.

    wa

  • 4. Data: 2005-11-01 21:01:45
    Od: "Inertiatic Esp" <f...@s...fu>

> [...]
    > Polska jest nazwą własną i zawsze pisze się z dużej litery "Polska".
    > Może dziwić, że inną nazwę własną, o dużo mniejszej randze, piszesz

    A kolega też jakiś niedouczony, bo nie zwrócił uwagi na "zaropki"???

  • 5. Data: 2005-11-01 22:09:54
    Od: "wacek" <w...@c...tam>

    > Polska jest nazwą własną i zawsze pisze się z dużej litery "Polska".
    > Może dziwić, że inną nazwę własną, o dużo mniejszej randze, piszesz
    > poprawnie.

    bo widać do tej drugiej nazwy mam większy szacunek niż do pierwszej, a tak
    na marginesie to napisałem poprawnie, tylko ty masz problem ze zrozumieniem.

  • 6. Data: 2005-11-01 22:13:27
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Nov 2005 22:01:45 +0100, na pl.praca.dyskusje, Inertiatic Esp
    napisał(a):

    > A kolega też jakiś niedouczony, bo nie zwrócił uwagi na "zaropki"???

    To samo mialem dopowiedziec :D
    Ale to raczej nie jest niedouczenie, tylko wybranie bledu "wyzszej" rangi.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 7. Data: 2005-11-01 22:16:02
    Od: "wacek" <w...@c...tam>

    > minimalna krajowa, czyli nieco ponad 600 zl na reke - instruktor jakies
    > 700 zl na reke - trainee i swing manager 1000 do 1200 na reke

    ja pie****e, chyba lepie niech koleżanka nie wraca,
    a tak na marginesie, to zatrudniają tam trainee i swing manager'ów na
    utrzymaniu swych tatusiów? (bo chyba za 1000zł to trudno się samemu
    utrzymać, nie wspominając już o dzieciach czy żonie)

  • 8. Data: 2005-11-01 23:10:26
    Od: "Przemyslaw Szostak" <p...@N...wp.pl>

    wacek wrote:
> [...]
    > utrzymaniu swych tatusiów? (bo chyba za 1000zł to trudno się samemu
    > utrzymać, nie wspominając już o dzieciach czy żonie)

    taaa - i jeszcze na planszach informacyjnych pisza "jestesmy najlepszym
    pracodawca dla naszych pracownikow" - to dopiero jest wqrzajace. pracowalem
    pare lat temu w tej firmie to wiem - hehe

  • 9. Data: 2005-11-01 23:36:21
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Polska jest nazwą własną i zawsze pisze się z dużej litery "Polska".
    > Może dziwić, że inną nazwę własną, o dużo mniejszej randze, piszesz

    Mowimy i piszemy "wielka litera", nie "z duzej" Panie purysto.

    --
    Paweł Kowalczyk

  • 10. Data: 2005-11-02 02:22:04
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    może rozczaruję, zauważyłam ten błąd, ale nie chciałam się wypowiadać,
    w pierwszej chwili potraktowałam jako transkrypcję fonetyczną, a po
    przeczytaniu postu jako literówkę.

    wa