PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cywil w Policji

  • 1. Data: 2005-11-01 15:41:26
    Temat: Cywil w Policji
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Witam.
    Mam pytanko: chciałabym złożyć podanie do pracy w policji ale jako
    cywil, chodzi mi dokładnie o pracę w biurze. Jak wygląda rekrutacja na
    takie stanowisko?? U kogo mam zostawić podanie, bezpośrednio u
    komendanta?Obawiam się, że w sekretariacie lub w kadrach długo nie
    poleży. Czy trzeba mieć znajomości czy jednak zdarzają się cuda i można
    sie tam dostać. Dodam tylko, że skończyłam w czerwcu administrację ale
    nie mam dużego doświadczenia.
    Z gory dziękuje za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-11-01 17:28:07
    Temat: Re: Cywil w Policji
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Aska24 napisał(a):
> [...]
    > poleży. Czy trzeba mieć znajomości czy jednak zdarzają się cuda i można
    > sie tam dostać. Dodam tylko, że skończyłam w czerwcu administrację ale

    jesli nie ma naboru na dane stanowisko to mozesz rownie dobrze zlozyc
    prosto do kosza

    www.usc.gov.pl

    Pozdrawiam M.