PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki początkującego analityka/informatyka

  • 21. Data: 2008-09-04 18:25:57
    Temat: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    b...@g...com wrote:
    > Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych, czyli osoba od
    > przyznawania i odbierania dostępów:
    >
    > -znajomość zasad działania baz danych i systemów informatycznych
    > (blaaaa....)
    > -znajomość vba itd. itp.
    > Nie pasuje mi tutaj trochę jednak "obsługa centrali telefonicznej",
    > ciągle dzwonią i coś
    > chcą, popędzają, mają pretensje itp. :p

    Na podobnym stanowisku, w korporacji, poza Warszawa, maja 4000-6000
    brutto. ZTCW to firma ma dolny prog najnizszego pasma placowego w IT na
    poziomie 4000 wiec mniej sie nie da.

    Zalecane: posiadanie ITIL Foundation, ale mozna zrobic po zatrudnieniu.

    Wieslaw

  • 22. Data: 2008-09-04 18:50:52
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    b...@g...com pisze:

    > Tak, ale to jest jednak dwukrotna przebitka na na takim samym/
    > podobnym stanowisku w tym samym państwie. Poza tym czymś naturalnym
    > (przynajmniej mi się tak zdaje) jest migracja z terenów o dużym
    > bezrobociu do miejsc z niskim bezrobociem, a w wyniku tego płace w
    > mniejszym/większym stopniu powinny się w tych miejscowościach do
    > siebie zbliżać. Polacy migrowali w celach zarobkowych do Niemiec,
    > Anglii, Irlandii , a nie potrafią się przenieść do innego miasta
    > wewnątrz kraju (Warszawy, Gdańska, Krakowa)?

    mysle ze przebitka na nieruchomosciach jest wieksza niz 2/3 razy wiec
    wychdozi na to samo albo nawet lepiej w tej pipiduwie.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 23. Data: 2008-09-04 18:52:12
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 4 Sep 2008 09:23:46 -0700 (PDT), b...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Anglii, Irlandii , a nie potrafią się przenieść do innego miasta
    > wewnątrz kraju (Warszawy, Gdańska, Krakowa)?

    Ceny mieszkań zapewne też nie są tu bez znaczenia.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2008-09-04 18:52:38
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    keczerad pisze:

    > mysle ze przebitka na nieruchomosciach jest wieksza niz 2/3 razy wiec
    > wychdozi na to samo albo nawet lepiej w tej pipiduwie.

    zapomnialem dodac ze nie trzeba sie przeprowadzać do warszawy zeby
    pracowac dla warszawskich firm w naszej branzy za podobne stawki co
    warszawiacy.

  • 25. Data: 2008-09-04 18:56:44
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    keczerad pisze:

    > mysle ze przebitka na nieruchomosciach jest wieksza niz 2/3 razy wiec
    > wychdozi na to samo albo nawet lepiej w tej pipiduwie.

    i jeszcze powiedzcie mi jaka jest przyjemność mieszkać w duzym miesci i
    stac w korkach 2 godziny kiedy do pracy ma sie 10km, dla mnie ta
    przyjemnosc jest watpliwa.

  • 26. Data: 2008-09-04 19:09:26
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 4 Wrz, 20:56, keczerad <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    > http://www.e-mo.com.pl
    > Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    > Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

    Można zawsze dojeżdżać pociągiem, SKM'ką bądź tramwajami - one w
    korkach nie stoją (nie licząc, kilku/nastu procent tramwai). Choć nie
    twierdzę oczywiście, że życie np. w takiej Warszawie nie ma minusów.

  • 27. Data: 2008-09-04 20:11:28
    Od: "Krzysztof" <a...@a...pl>

    Jak ktos ma wybrac Londyn, Berlin, Dublin, Cork, Dordrecht :) albo Warszawe
    to jak myslisz co wybierze ?
    Ceny w tych miastach są w miarę podobne
    Polacy nie migrują do miast w polsce bo wypadaja na prawde beznadziejnie w
    porownaniu
    do konkurencji z zachodu.

  • 28. Data: 2008-09-05 17:50:58
    Od: "Pioter" <z...@p...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com
    > Można zawsze dojeżdżać pociągiem, SKM'ką bądź tramwajami - one w
    > korkach nie stoją (nie licząc, kilku/nastu procent tramwai). Choć nie
    > twierdzę oczywiście, że życie np. w takiej Warszawie nie ma minusów.

    im lepsze mozliwosci dojazdow tym drozsze mieszkania... cudow nie ma...

    pozdr
    p.

  • 29. Data: 2008-09-09 06:05:08
    Od: Maugorzata <g...@n...wp.pl>

    b...@g...com pisze:
> [...]
    > -bardzo dobra znajomość excel, acces
    > -kilka wymogów dotyczących edukacji oraz doświadczenia, których nie
    > spełniam :)
    > -umiejętność tworzenia prezentacji (ok) i prezentowania (tutaj gorzej)
    >
    > No i pytanie zasadnicze: na jakie zarobki mogę liczyć na tych
    > stanowiskach?
    > Jeżeli padnie pytanie o minimalne zarobki, to co odpowiedzieć, aby
    > zarazem nie
    > przekreślić swoich szans na wakat i wynegocjować w miarę najwyższą
    > możliwą
    > kwotę.. (na pewno się nie zgodzę na pensję niższa od poprzedniej).
    1200 netto

  • 30. Data: 2008-09-09 06:56:37
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl>

    b...@g...com wrote:

    > Dostałem na chwilę obecną 3 odpowiedzi na wysłane przeze mnie CV.
    > Około 90%

    a ja mam pytanie troche 'w druga strone'
    jak oceniacie koszty uzyskania takiego wyksztalcenia + doswiadczenia?
    ile kosztuja studia, sprzet, jak to zmienilo sie na przestrzeni lat (sprzet
    np. zdrowo stanial) ile kosztuje 'bycie na czasie' tzn. doksztalcanie sie
    zeby nie wypasc z branzy, aktualizacja sprzetu i softu zeby nie przestac
    byc konkurencyjnym?

    nie bez znaczenia sa tez koszty dodatkowych ubezp. medycznych i ogolnych
    polis ubezp. w trakcie ksztalcenia

    na ile oceniacie kapital wlozony vs czas w jakim mozna uzyskac podstawowe
    kwalifikacje wymagane na rynku pracy? (powyzej jakiej kwoty inwestowanie
    np.w sprzet czy soft przestaje byc oplacalne)