PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki początkującego analityka/informatyka › Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    From: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Date: Tue, 09 Sep 2008 08:56:37 +0200

    b...@g...com wrote:

    > Dostałem na chwilę obecną 3 odpowiedzi na wysłane przeze mnie CV.
    > Około 90%

    a ja mam pytanie troche 'w druga strone'
    jak oceniacie koszty uzyskania takiego wyksztalcenia + doswiadczenia?
    ile kosztuja studia, sprzet, jak to zmienilo sie na przestrzeni lat (sprzet
    np. zdrowo stanial) ile kosztuje 'bycie na czasie' tzn. doksztalcanie sie
    zeby nie wypasc z branzy, aktualizacja sprzetu i softu zeby nie przestac
    byc konkurencyjnym?

    nie bez znaczenia sa tez koszty dodatkowych ubezp. medycznych i ogolnych
    polis ubezp. w trakcie ksztalcenia

    na ile oceniacie kapital wlozony vs czas w jakim mozna uzyskac podstawowe
    kwalifikacje wymagane na rynku pracy? (powyzej jakiej kwoty inwestowanie
    np.w sprzet czy soft przestaje byc oplacalne)