PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki - kierownik regionu FMCG?

  • 1. Data: 2003-11-28 10:22:08
    Temat: zarobki - kierownik regionu FMCG?
    Od: "paweł" <p...@w...pl>

    jaką kwotę można otrzymać na takim stanowisku?

  • 2. Data: 2003-12-18 21:03:02
    Temat: Re: zarobki - kierownik regionu FMCG?
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Tutaj są różne zarobki zależy od firmy
    od 2500 do 5500 netto (czasami więcej)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2003-12-19 09:50:11
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    paweł <p...@w...pl> napisał(a):

    > jaką kwotę można otrzymać na takim stanowisku?

    Grrrrr, jak ja nie cierpię smerf^H^Htakich pytań!
    Jak przychodzisz z ulicy albo prosto po studiach to i tak się nie dostajesz na
    to stanowisko. A jeśli masz doświadczenie w branży i znasz firmę to powinieneś
    znać widełki z dokładnością do kilkuset złotych.

    pzdr
    konlin