PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-11-28 08:27:01
    Temat: Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Od dnia 28.11.03 obowiązuje nowy regulamin grupy pl.praca.oferowana
    Proszę o zapoznanie się z nim przed wysłaniem ogłoszenia.
    FAQ można znaleźć pod adresem:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-11-28 09:42:59
    Temat: Re: Nowy FAQ grupy -- uwagi
    Od: Paweł Kania <e...@s...waw.pl>

    Na pl.praca.dyskusje Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    > Od dnia 28.11.03 obowiązuje nowy regulamin grupy pl.praca.oferowana
    > Proszę o zapoznanie się z nim przed wysłaniem ogłoszenia.
    > FAQ można znaleźć pod adresem:
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Gdzie czytamy:
    5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (umowa o pracę,
    ^^^^^^^^
    umowa o dzieło)

    a poniżej znajdujemy "Przykładowe poprawne ogłoszenie do umieszczenia
    ^^^^^^^^
    na pl.praca.oferowana:", w którym nie ma explicite ani słowa o formie
    zatrudnienia.

    W punkcie 9. wymagań tuż przed słowem ,,musi'' znalazł się (pewnie
    omyłkowo) znak ~R, czyli "private use two (PU2)", Dec 146, Hex 92,
    Octal 222.

    Na końcu wkradła się mała literówka:
    Telefon: (22) 9979989
    Fax: (22) 9998997
    A Email: p...@f...com.pl
    `-tutaj
    Preferowany kontakt: poczta elektroniczna

    Rozumiem, że fragment odsyłający do FAQ p.n.czytniki jest umieszczony
    w treści umyślnie dwa razy.

    H.I.H.

    Trochę dziś pedantyczny,
    Elb

    --
    Paweł Kania
    =========================

  • 3. Data: 2003-11-28 10:10:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Paweł Kania <e...@s...waw.pl> wrote:

> [...]
    > ^^^^^^^^
    > na pl.praca.oferowana:", w którym nie ma explicite ani słowa o formie

    Oops. Faktycznie. (przerabiałem ostatnio to ogłoszenie i widać wcięło mi ten
    fragment).

    > W punkcie 9. wymagań tuż przed słowem ,,musi'' znalazł się (pewnie
    > omyłkowo) znak ~R, czyli "private use two (PU2)", Dec 146, Hex 92,
    > Octal 222.

    Hmmm. Poprawione.

> [...]
    > A Email: p...@f...com.pl
    > `-tutaj
    > Preferowany kontakt: poczta elektroniczna

    Poprawione.

    > Rozumiem, że fragment odsyłający do FAQ p.n.czytniki jest umieszczony
    > w treści umyślnie dwa razy.

    Nieeee. Kurde. A tyle razy było mówione, żeby nie nanosić takich poprawek w
    dziwnych godzinach i po braku snu :(
    Dzięki za uwagi.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-11-28 10:48:10
    Temat: Re: Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana OT
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 28 Nov 2003 08:27:01 +0000 (UTC), Przemysław
    Maciuszko <s...@h...pl> zakodował:

    >Od dnia 28.11.03 obowiązuje nowy regulamin grupy pl.praca.oferowana

    Właśnie pojawiło się ogłoszenie na PPO mające blisko 11 000 linii. Czy
    to nie przesada??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-11-28 11:26:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    > Właśnie pojawiło się ogłoszenie na PPO mające blisko 11 000 linii. Czy
    > to nie przesada??

    Nie. To błąd w skrypcie. Zresztą poszedł natychmiast cancel. Jeśli jakiś
    serwer go nie honoruje, to niestety nic na to nie poradzę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-11-28 20:58:40
    Temat: Re: Nowy FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Od dnia 28.11.03 obowiązuje nowy regulamin grupy pl.praca.oferowana
    > Proszę o zapoznanie się z nim przed wysłaniem ogłoszenia.
    > FAQ można znaleźć pod adresem:
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Proszę mi wytłumaczyć, czemu jest wymagane podanie formy pracy?
    W żadnych ogłoszeniach związanych z pracą tego nie wymagają, więc czemu tu
    jest inaczej?
    A jeśli forma pracy zależy od pracującego i jego wydajności?

    Pozdrawiam

    Alicja

  • 7. Data: 2003-11-28 21:11:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Alicja <a...@o...pl> wrote:

    > Proszę mi wytłumaczyć, czemu jest wymagane podanie formy pracy?

    FAQ było dyskutowane tutaj przez ostatni tydzień...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-11-28 21:13:52
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Od dnia 28.11.03 obowiązuje nowy regulamin grupy pl.praca.oferowana
    > Proszę o zapoznanie się z nim przed wysłaniem ogłoszenia.
    > FAQ można znaleźć pod adresem:
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    O właśnie przeglądałam pl.praca.oferowana i znalazłam 12 postów powyżej
    powiadomienia o nowym FAQ ogłoszenie firmy, która szuka pomocy. Nie ma tam
    jednak ani adresu, ani nazwy, a mail oczywiście na darmowym serwerze. No i
    po co była ta dyskusja?
    Alicja

  • 9. Data: 2003-11-28 21:16:06
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > FAQ było dyskutowane tutaj przez ostatni tydzień...

    Tak wiem. Jednak nie miałam czasu śledzić całego przebiegu dyskusji.
    Teraz przeglądałam pl.praca.oferowana i widze, że i tak w większości
    ogłoszeń, które czytałam punkt ten nie jest zachowywany.
    Po co więc ten zapis?

    Alicja

  • 10. Data: 2003-11-28 22:15:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Alicja <a...@o...pl> wrote:

    > Teraz przeglądałam pl.praca.oferowana i widze, że i tak w większości
    > ogłoszeń, które czytałam punkt ten nie jest zachowywany.

    Ogłoszenia, które napłynęły przed zmianą FAQ zostały puszczone na 'starych'
    zasadach. Jednocześnie zobowiązałem się do całkowitego wymagania wszystkich
    punktów FAQ w ogłoszeniach.

    --
    Przemysław Maciuszko