PracaGrupypl.praca.dyskusje › zabawne

  • 1. Data: 2005-01-25 18:50:54
    Temat: zabawne
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    http://www.praca.pl/article/local/1135150.html

    czesto widze takowe ogloszenia. Naztwam je "szukam renesansowca". Trudno wyczuc te
    firme, chyba nie zdaje sobie sprawy ze ludzi, ktorzy spelaniaja caly profil jest moze
    10 na kraj, no najwyzej 30. Samym bieglym poslugiwaniem sie J2EE to juz sie jest
    elita.
    Podsumowanie to klasyczny dodatek od firm, ktore w swoijej stajni maja wyrobnikow
    (młody i sympatyczny zespol) a zeby dowartosciowac firme to wala takie ogloszenie
    (tylko czemu nie na cala strone w gazecie praca?, za drogie?), potem ten co go
    zatrudnili bedzie wyrabial za dwoch, w koncu firma nei przyjela gatesa zeby go wziac
    ;)

  • 2. Data: 2005-01-25 19:49:15
    Temat: Re: zabawne
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-25, the_foe <t...@W...pl> wrote:
    > 10 na kraj, no najwyzej 30. Samym bieglym poslugiwaniem sie J2EE to juz
    > sie jest elita.
    Proszę? Biegłe posługiwanie się J2EE to elita? No nie żartuj... Gdybyś
    powiedział EJB zamiast J2EE to przynajmniej bym przemilczał, ale J2EE?
    No weź, bo mi zajady ze śmiechu popękają... Co takiego elitartnego jest
    w biegłym posługiwaniu się J2EE?

    Co do reszty (którą wyciąłem) to się mniej więcej zgadzam. Człowiek do
    wszystkiego potrzebne. Ale cóż, ta[1] branża tak ma. Nigdy nie wiadomo
    jaki klient się trafi i co mu trzeba będzie zrobić.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] webdeveloping
    --
    Mężczyźni lepiej sprawdzają się w pracy zarobkowej, kobiety w pracach domowych
    (np. małe stopy służą temu, by stać bliżej zlewozmywaka).

  • 3. Data: 2005-01-25 23:35:32
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-01-25 19:50, spoglądając w dolinę, Użytkownik the_foe napisał:
    > http://www.praca.pl/article/local/1135150.html
    >
    > czesto widze takowe ogloszenia. Naztwam je "szukam renesansowca". Trudno wyczuc te

    Chyba szukają jego:
    http://www.cs.purdue.edu/homes/czajkat/czajka.html
    ;)

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 4. Data: 2005-01-26 07:35:25
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    eeee no bez przesady.. widzialem wieksze wymagania...

    zreszta nie widac w tych technologiach rozwiazan z sektora enterprise

  • 5. Data: 2005-01-26 08:27:43
    Od: the_foe <t...@A...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

> [...]
    > wszystkiego potrzebne. Ale cóż, ta[1] branża tak ma. Nigdy nie wiadomo
    > jaki klient się trafi i co mu trzeba będzie zrobić.

    nie pisalem hi-endowcach z enterprisingu. Tylko o tych z profilu jaki
    forma prezentuje. Potrzebuje goscia ktory zna prawie wszytkie
    technologie webowe dla drobnych klientow (php to zdradza od razu). W
    tych rozwiazaniach J2EE to jest elita.
    Problem z ta firma jest taki, ze to ogloszeni nikt nie moze spalenic,
    nikomu nie jest potrzebna biegla znajomsc tego wszytkiego. Wyjdzie na to
    ze zatrudnia kogos kto zna biegla php troche ASP.NET i obieca ze reszty
    sie douczy ;)

  • 6. Data: 2005-01-26 10:33:31
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    fReLuZ napisał(a):
    > eeee no bez przesady.. widzialem wieksze wymagania...
    >
    > zreszta nie widac w tych technologiach rozwiazan z sektora enterprise
    Papier wszystko przyjmie ;)

  • 7. Data: 2005-01-26 11:03:15
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl>

    fajny gosc, chodził do tego ogólniaka co ja ;]
    momentami podobno grał cwaniaka, ale to .......

    fakt, olimpiady i konkursy miedzynarodowe robia wrazenie.

    --
    bukers

  • 8. Data: 2005-01-26 12:49:07
    Od: Squee <s...@m...gotdns.WYTNIJ.org>

    Dnia 25.01.2005 KornelO <r...@p...com> napisał/a:

    > Chyba szukają jego:
    > http://www.cs.purdue.edu/homes/czajkat/czajka.html
    > ;)

    Ja w swoim CV, w rubryce znane języki programowania też mogę dużo
    napisać. W czasie studiów praktycznie co przedmiot to inny język
    programowania.

    Więc policzmy:
    Basic, Pascal, Ocaml, Smalltalk, C, C++, Java, VisualBasic, C#,
    PL/SQL, Perl, Ada, Asembler, Haskell, Python, AspectJ.

    Tylko co z tego, jeśli w większości z tych języków napisałem tylko
    jakieś 3 proste programy?
    Niestety niewielu pracodawców zrozumie, że języka to się
    można nauczyć w kilka dni.
    Ważne, żeby rozumieć technikę programowania w danym podejściu.

    Ale na to zrozumienie to jeszcze długo nam przyjdzie poczekać.

    ***Piotr Książek*** # s...@c...pl
    E-mail: s...@m...gotdns.WYTNIJ.org
    Why use Windows, since there is a door?