PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop - pierwsza umowa o prace

  • 1. Data: 2005-01-25 13:59:23
    Temat: Urlop - pierwsza umowa o prace
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl>

    Witam serdecznie,
    Zapytam juz dwie osoby i kazda ma inna opinie
    na ten temat.. otoz 2 listopada 2004 r znajoma
    osoba zawarla po studiach swoja pierwsza umowe
    o prace.
    Moje pytanie brzmi -
    od kiedy ma prawo wnioskowac o przyznanie urlopu?
    Po pierwszym m-cu pracy w proporcjonalnym wymiarze czy dopiero po pol roku?
    (20 dni / 12 m-cy x ilosc przepracowanych m-cy).
    Prosze o podanie podstawy prawnej.

    Z gory serdecznie dziekuje,

    --
    Pozdrowienia,
    AKS

  • 2. Data: 2005-01-25 16:50:56
    Temat: Re: Urlop - pierwsza umowa o prace
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > AKS
    >
    >Witam. Z upływem każdego miesiąca pracy uzyskuje prawo do urlopu - art 153 kp.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-01-25 18:04:19
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia AKS <o...@b...zag.pl> wystukał[a]:
    > Zapytam juz dwie osoby i kazda ma inna opinie
    > na ten temat.. otoz 2 listopada 2004 r znajoma

    1/12 urlopu przysługuje już 2 grudnia czyli 20/12 =1.67 /nie wiem jak
    to z zaokrągleniem dokładnie jest ale chyba w górę/. I już za rok 2004
    nie przysługuje urlopu więcej.

    A potem to już normalny urlop w 2005 - czyli proporcjonalnie do czasu
    trwania umowy /tak jak każdy inny pracownik/

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2005-01-25 18:12:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Nikiel ;-)] - 2005-01-25 19:04:

> [...]
    >
    > A potem to już normalny urlop w 2005 - czyli proporcjonalnie do czasu
    > trwania umowy /tak jak każdy inny pracownik/

    amen...
    To już będą dwie takie same :)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 5. Data: 2005-01-25 19:42:26
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" napisał w wiadomości
    >nie wiem jak
    > to z zaokrągleniem dokładnie jest ale chyba w górę/. I

    o ile pamietam, przy pierwszej pracy w ogole sie nie zaokragla i niech sie w
    ulamki kadry z płacami bawia..............

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 6. Data: 2005-01-25 20:20:13
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia a&e <a...@w...op.pl>
    wystukał[a]:
    > Użytkownik "Nikiel ;-)" napisał w wiadomości
    > o ile pamietam, przy pierwszej pracy w ogole sie nie zaokragla i
    > niech sie w ulamki kadry z płacami bawia..............

    No właśnie, tego nie byłam pewna - / te zaokrąglenia mogą człowieka
    dobić/. Ale przez te 0,33 dnia (raczej 8h) sobie bałagan w papierach
    robić? - to już wolałabym zaokrąglić do całych 2 dni.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #